#1
Hoi allemaal
Ik snuif al zo’n 2 jaar 3mmc regelmatig. Nu heb ik vandaag meerdere keren al gehad dat ik door mn linker neusgat snuif (snuif eigenlijk 98% van de tijd ook via links) maar dat dan ineens me rechter neusgat pijn doet en dat ik in de spiegel ook daadwerkelijk drugs zie zitten in dat neusgat, terwijl ik dat nooit eerder heb gehad. Heb ik dan een gat in me neusschot?! Ik lijk niks te zien of te voelen. Iemand die hier meer over weet?
Ik snuif al zo’n 2 jaar 3mmc regelmatig. Nu heb ik vandaag meerdere keren al gehad dat ik door mn linker neusgat snuif (snuif eigenlijk 98% van de tijd ook via links) maar dat dan ineens me rechter neusgat pijn doet en dat ik in de spiegel ook daadwerkelijk drugs zie zitten in dat neusgat, terwijl ik dat nooit eerder heb gehad. Heb ik dan een gat in me neusschot?! Ik lijk niks te zien of te voelen. Iemand die hier meer over weet?