#1
Stop maar een tijdje met gebruiken dan he. Probeer je over een half jaar opnieuw.Heb vaker drugs gebruikt en geblowed, nooit een bad trip of iets in die richting gehad. echt pas na die hyperventilatie kan ik niks meer.
Stop maar een tijdje met gebruiken dan he. Probeer je over een half jaar opnieuw.Heb vaker drugs gebruikt en geblowed, nooit een bad trip of iets in die richting gehad. echt pas na die hyperventilatie kan ik niks meer.
Heb vaker drugs gebruikt en geblowed, nooit een bad trip of iets in die richting gehad. echt pas na die hyperventilatie kan ik niks meer.Die middelen triggeren bij jou dus een paniekaanval.( of je word overvallen door emoties waar je nog niet mee over weg kan) misschien ben je daar gevoelig voor.
Wiet kan gevoelens versterken( zoals meerdere drugs kunnen doen )
Wanneer het over gaat (wanneer jij geen paniekaanval zal ervaren) kan denk ik niemand met zekerheid zeggen.
Misschien eens onderzoeken waarom dat gebeurt wat voor innerwerk heb jij nodig?
Hoe kan je omgaan met een paniek"aanval" gevoelens van paniek.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."