Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaniekaanvallen na drugs

Paniekaanvallen na drugs

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Char zei:
Heb vaker drugs gebruikt en geblowed, nooit een bad trip of iets in die richting gehad. echt pas na die hyperventilatie kan ik niks meer.
Klik om te vergroten...
Stop maar een tijdje met gebruiken dan he. Probeer je over een half jaar opnieuw.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bijna exact dit heb ik ook gehad een paar jaar geleden. Had MDMA gedaan en tijdens de trip had ik een paniekaanval gekregen, doordat ik er cannabis bij ging vapen. Ik dacht dat het wel weer normaal zou zijn als ik de dag erna pas weer zou blowen, maar niets was minder waar. Ik heb 9 maanden last gehad van dagelijkse paniekaanvallen en ik ben volgens mij iets langer dan dat ook compleet nuchter geweest, want ook van cafeïne kreeg ik standaard een paniekaanval. Van de een op de andere dag ging ik van 5 á 10 paniekaanvallen op één dag naar helemaal geen en ik heb nog steeds geen idee hoe dat kwam. Zoals reeds benoemd zou ik inderdaad gewoon een poosje stoppen. Het zal je niet goed doen om in zo'n korte tijd toch te gaan blowen.
C
CharLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was een paar weken geleden met wat vrienden en hadden we XTC gebruikt in combinatie van speed en wiet. Heb dit vaker gedaan en ging toen goed. Deze keer was anders, ik kwam weer thuis en we waren van plan nog een jointje te roken. Ineens viel die helemaal verkeerd, ik kreeg een paniek aanval en begon hevig te hyperventileren.

Sinds dien, als ik een middel gebruik krijg ik gelijk een paniek aanval. Zelfs al van een cigaret of energie drank. Ik wil graag weer keer blowen, ma naar 2 hijsen krijg ik al een paniek aanval.

Herkent iemand zich hierin? En hoelang duurt het voordat het overgaat?

Groetjes
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Die middelen triggeren bij jou dus een paniekaanval.( of je word overvallen door emoties waar je nog niet mee over weg kan) misschien ben je daar gevoelig voor.

Wiet kan gevoelens versterken( zoals meerdere drugs kunnen doen )
Wanneer het over gaat (wanneer jij geen paniekaanval zal ervaren) kan denk ik niemand met zekerheid zeggen.

Misschien eens onderzoeken waarom dat gebeurt wat voor innerwerk heb jij nodig?
Hoe kan je omgaan met een paniek"aanval" gevoelens van paniek.
C
CharLid
01-01-2024, 00:00
#5
N3K0 zei:
Die middelen triggeren bij jou dus een paniekaanval.( of je word overvallen door emoties waar je nog niet mee over weg kan) misschien ben je daar gevoelig voor.

Wiet kan gevoelens versterken( zoals meerdere drugs kunnen doen )
Wanneer het over gaat (wanneer jij geen paniekaanval zal ervaren) kan denk ik niemand met zekerheid zeggen.

Misschien eens onderzoeken waarom dat gebeurt wat voor innerwerk heb jij nodig?
Hoe kan je omgaan met een paniek"aanval" gevoelens van paniek.
Klik om te vergroten...
Heb vaker drugs gebruikt en geblowed, nooit een bad trip of iets in die richting gehad. echt pas na die hyperventilatie kan ik niks meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."