Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen over Kanna en Kanna gebruik

Vragen over Kanna en Kanna gebruik

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je gaat van kanna niet trippen hoor 😉

Edit: Misschien dit even lezen.
K
Kiwi94Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey iedereen!

Het leek me leuk om een keer Kanna te proberen met mijn vriend. Van een erg aardige coffeeshop kregen we een zakje van 1gram (10x extract) van hun cadeau. Nu willen we dit gaan snuiven. Ik zag dat je het ook kon kauwen met een stukje kauwgom. Hoeveel moet ik afwegen om een leuke en fijne trip te krijgen? Ik zag dat er een verschil zat tussen een lage dosis en een wat hogere dosis. En om het een 10x extract is, moet het dus delen door 10? Telt gewicht en lengte mee? :)
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik moest het vanochtend kort houden, maar ik kan nog wel iets meer vertellen over kanna. Kanna verbetert de stemming en geeft een klein beetje energie. Het effect is subtiel en houdt niet lang aan.

Ik heb het zelf een handjevol keren gesnoven. Als je voorzichtig aandoet, komt het met de dosis niet zo nauw. Ik kreeg in de smartshop het advies om sleutelpuntjes te nemen tot ik me goed voelde. Dat werkte prima. Toen ik wat meer probeerde te nemen merkte ik dat ik al snel een plafond raakte. Het effect bleef subtiel.

Een extract is meestal wel sterker dan gewone kanna, maar die factor van 10 kun je met een korrel zout nemen. Begin klein en kijk hoe het gaat. Veel plezier!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."