Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripbuddy gezocht

Tripbuddy gezocht

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
jonkovreterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mede drug-genieters,
ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met het roken van dmt (en andere psychedelica). De reden hiervoor is best simpel; ik heb momenteel geen vrienden meer die psychedelische stoffen gebruiken.
In het begin was dit geen probleem, ik vind het fijn om mijn eigen ding te kunnen doen terwijl ik wegglip naar dat magische gevoel. Tot ik begon met het roken van dmt, na mijn eerste trip ben ik erachter gekomen dat ik het mis om mijn gedachten te delen met anderen. Mocht er iemand zijn die hetzelfde ervaart of gewoon een extra trip-buddy kan gebruiken.. lemme know!
Ik ben een (jonge)man van 20 die sinds zijn 14e psychedelica gebruikt. (Just saying)

groetjes!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben ook op zoek, maar juist omdat ik nΓ­et ervaren ben met hallucinogenen roken. 5-MeO-DMT is nog niet gelukt en N,N,DMT heb ik nog nooit gerookt.

Ben zelf een man van 46 dus weet ook niet of je dat zoekt of misschien eerder van je eigen leeftijd.
j
jonkovreterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fysieke toestand maakt voor mij niets uit!
(Minderjarigen is een ander verhaal ofc πŸ˜‚)
Maar ik zoek wel de juiste setting, geen woonkamer maar liefst een tuin met zo min mogelijk materiaal en de mogelijkheid om naar de lucht te kijken, heb ik zelf nml niet

Mocht je interesse hebben stuur me dan aub een pm, kan vgm op deze site toch? Ben een rookie hier dusja 🌚
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weet het eigenlijk ook niet.

Maar heb zelf nu geen woonruimte.
j
jonkovreterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja sorry ik vraag ook nogal wat πŸ˜‚
dan wordt het lastig idd, mijn woonplek is gewoon niet echt een chille vibe.
en een openbaar bos lijkt me geen verstandig plan, paddos of lsd is weer een ander verhaal tho. als ik dmt pak moet echt alles perfect zijn
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#6
jonkovreter zei:
ik heb momenteel geen vrienden meer die psychedelische stoffen gebruiken.
Klik om te vergroten...
Je hebt ze toch niet omgelegd?
j
jonkovreterLid
01-01-2024, 00:00
#7
zo klinkt het wel ja πŸ˜‚
maar nee, meeste vrienden gebruiken helaas andere drugs. dus dat zie ik niet echt zitten
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#8
jonkovreter zei:
zo klinkt het wel ja πŸ˜‚
maar nee, meeste vrienden gebruiken helaas andere drugs. dus dat zie ik niet echt zitten
Klik om te vergroten...
Kleine tip, Eerst elkaar goed leren kennen als je uberhaupt iemand vindt die mogelijk je tripbuddy wordt niet zomaar met random mensen gaan trippen lijkt me zelf niet heel chill.
j
jonkovreterLid
01-01-2024, 00:00
#9
De pen is van je zus zei:
Kleine tip, Eerst elkaar goed leren kennen als je uberhaupt iemand vindt die mogelijk je tripbuddy wordt niet zomaar met random mensen gaan trippen lijkt me zelf niet heel chill.
Klik om te vergroten...
Lmao nee, ik ga niet zomaar met een random persoon dmt roken. Moet diegene wel β€œkennen” if u know what im sayin

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."