Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mede drug-genieters, ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met het roken van dmt (en andere psychedelica). De reden hiervoor is best simpel; ik heb momenteel geen vrienden meer die psychedelische stoffen gebruiken. In het begin was dit geen probleem, ik vind het fijn om mijn eigen ding te kunnen doen terwijl ik wegglip naar dat magische gevoel. Tot ik begon met het roken van dmt, na mijn eerste trip ben ik erachter gekomen dat ik het mis om mijn gedachten te delen met anderen. Mocht er iemand zijn die hetzelfde ervaart of gewoon een extra trip-buddy kan gebruiken.. lemme know! Ik ben een (jonge)man van 20 die sinds zijn 14e psychedelica gebruikt. (Just saying) groetjes!"
"Fysieke toestand maakt voor mij niets uit! (Minderjarigen is een ander verhaal ofc π) Maar ik zoek wel de juiste setting, geen woonkamer maar liefst een tuin met zo min mogelijk materiaal en de mogelijkheid om naar de lucht te kijken, heb ik zelf nml niet Mocht je interesse hebben stuur me dan aub een pm, kan vgm op deze site toch? Ben een rookie hier dusja π"
"Ja sorry ik vraag ook nogal wat π dan wordt het lastig idd, mijn woonplek is gewoon niet echt een chille vibe. en een openbaar bos lijkt me geen verstandig plan, paddos of lsd is weer een ander verhaal tho. als ik dmt pak moet echt alles perfect zijn"
"zo klinkt het wel ja π maar nee, meeste vrienden gebruiken helaas andere drugs. dus dat zie ik niet echt zitten"
"De pen is van je zus zei: Kleine tip, Eerst elkaar goed leren kennen als je uberhaupt iemand vindt die mogelijk je tripbuddy wordt niet zomaar met random mensen gaan trippen lijkt me zelf niet heel chill. Klik om te vergroten... Lmao nee, ik ga niet zomaar met een random persoon dmt roken. Moet diegene wel βkennenβ if u know what im sayin"