Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine in urine

Ketamine in urine

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JollyJokerLid
01-01-2024, 00:00
Iemand die weet hoelang ketamine in je urine kan zitten?
Ik gebruikte dagelijks 2-4g/dag maar ben ondertussen 3maanden gestopt.
Nu krijg ik dit na 3maanden niet te gebruiken nuchter te zijn als resultaat ... nog steeds positief?

ket.png
J
JollyJokerLid
Dit zouden afbraakstoffen zijn, maar dan vraag ik me af hoelang ga ik nog positief plassen?
m
mandragoraLid
Hoelang heb je dagelijks 2-4g/dag gebruikt?
Ik kan medisch/wetenschappelijk niets onderbouwen maar zou het niet kunnen zijn dat de afbraakstoffen zich verankert hebben met je blaaswand?
De invloed van veelvuldig ketaminegebruik op je blaas is wel bewezen dacht ik, dat het je blaaswand aantast.
Daarom ging dit antwoord even door mijn hoofd.
L
LionXLid
mandragora zei:
Ik kan medisch/wetenschappelijk niets onderbouwen maar zou het niet kunnen zijn dat de afbraakstoffen zich verankert hebben met je blaaswand?
De invloed van veelvuldig ketaminegebruik op je blaas is wel bewezen dacht ik, dat het je blaaswand aantast.
Klik om te vergroten...
Helpt dit artikel iets?
m
mandragoraLid
DjYella zei:
Helpt dit artikel iets?
Klik om te vergroten...
Tegen wie heb je het?
L
LionXLid
mandragora zei:
Tegen wie heb je het?
Klik om te vergroten...
Jullie beiden
m
mandragoraLid
DjYella zei:
Jullie beiden
Klik om te vergroten...
Nu weet ik het nog niet.
Als je schrijft 'helpt dit artikel iets' kan ik het opnemen als in 'je kan deze onzin beter niet schrijven'
Of voor de TS 'dat het een gedachte zou zijn die 'zou kunnen''.
L
LionXLid
mandragora zei:
Nu weet ik het nog niet.
Als je schrijft 'helpt dit artikel iets' kan ik het opnemen als in 'je kan deze onzin beter niet schrijven'
Of voor de TS 'dat het een gedachte zou zijn die 'zou kunnen''.
Klik om te vergroten...
Oh nee zo bedoel ik het niet, in dit artikel wordt de afbraak van ketamine beschreven.
Metabolieten zijn tot 11-14 dagen terug te vinden.
Verder interessant leesmateriaal voor de liefhebber

Note: nu met link...
https://pharmrev.aspetjournals.org/content/70/3/621
m
mandragoraLid
DjYella zei:
Oh nee zo bedoel ik het niet, in dit artikel wordt de afbraak van ketamine beschreven.
Verder interessant leesmateriaal voor de liefhebber
Klik om te vergroten...
Maar ik zie nergens een artikel :tearsofjoy: , ok nu snap ik de verwarring, ik denk dat je vergeten bent het artikel aan je bericht toe te voegen
L
LionXLid
mandragora zei:
Maar ik zie nergens een artikel :tearsofjoy: , ok nu snap ik de verwarring, ik denk dat je vergeten bent het artikel aan je bericht toe te voegen
Klik om te vergroten...
Oh damn....... wtf ik ben moe geloof ik...
J
JollyJokerLid
mandragora zei:
Klik om te vergroten...
Dit gaat toch over een periode van zeker 3 jaar en de laatste 2 jaar dagelijks .. dis is wat ik dus ook dacht dat dit kon gebeuren, gelukkig is met mijn blaas nog alles in orde op zich en ben ik er nog op tijd bij .. ben blij dat ik er mee gestopt ben , zou een eventuele blaasspoeling hier voor kunnen helpen om dit weg te krijgen?
P
PlexLid
DjYella zei:
Klik om te vergroten...
Is dat niet bij eenmalig gebruik? Want volgensmij kon ketamine bij misbruik vrij lang aantoonbaar zijn heb ik ergens in mijn achterhoofd zitten, dacht zelf iets van 1/2 maanden. Ik zal dit wel even fact checken. Kom er zo op terug!

Edit: laat maar, gecheckt. Je hebt inderdaad gelijk, excuus.
J
JollyJokerLid
In ieder geval geen grote gevolgen juridisch ofso , maar zou graag 6 maanden clean blijven voor mijn rijbewijs testen ( en langer natuurlijk :) ) als iemand ooit problemen heeft met ketamine gebruik en er meer over wilt weten en hier ook vanaf wilt mag mij altijd contacteren.
S
SpyroLid
JollyJoker zei:
Dit gaat toch over een periode van zeker 3 jaar en de laatste 2 jaar dagelijks .. dis is wat ik dus ook dacht dat dit kon gebeuren, gelukkig is met mijn blaas nog alles in orde op zich en ben ik er nog op tijd bij .. ben blij dat ik er mee gestopt ben , zou een eventuele blaasspoeling hier voor kunnen helpen om dit weg te krijgen?
Klik om te vergroten...
Een blaasspoeling is voor andere doeleinden dan restjes Ket weg krijgen 😬 Al vind ik 3 maanden wel erg lang. Bij heel hevig gebruik kan het oplopen tot een maand. 3 maanden is wel erg lang
J
JollyJokerLid
Spyro zei:
Een blaasspoeling is voor andere doeleinden dan restjes Ket weg krijgen 😬 Al vind ik 3 maanden wel erg lang. Bij heel hevig gebruik kan het oplopen tot een maand. 3 maanden is wel erg lang
Klik om te vergroten...
Ja ik dacht ook maximum maand, dus weet niet wat te doen :)
_
_shikantazaLid
JollyJoker zei:
Ja ik dacht ook maximum maand, dus weet niet wat te doen :)
Klik om te vergroten...
Je bent clean en eerlijk. Da's toch genoeg?
J
JollyJokerLid
dupont zei:
Je bent clean en eerlijk. Da's toch genoeg?
Klik om te vergroten...
Ik moet 6 maanden cleane test afleggen voor mijn rijbewijs terug te krijgen dus voor dat niet :grin: , maar voor mijn gevoel en gezondheid wel, dat blijft het belangrijkste inderdaad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."