Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine in urine

Ketamine in urine

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JollyJokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand die weet hoelang ketamine in je urine kan zitten?
Ik gebruikte dagelijks 2-4g/dag maar ben ondertussen 3maanden gestopt.
Nu krijg ik dit na 3maanden niet te gebruiken nuchter te zijn als resultaat ... nog steeds positief?

ket.png
J
JollyJokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit zouden afbraakstoffen zijn, maar dan vraag ik me af hoelang ga ik nog positief plassen?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoelang heb je dagelijks 2-4g/dag gebruikt?
Ik kan medisch/wetenschappelijk niets onderbouwen maar zou het niet kunnen zijn dat de afbraakstoffen zich verankert hebben met je blaaswand?
De invloed van veelvuldig ketaminegebruik op je blaas is wel bewezen dacht ik, dat het je blaaswand aantast.
Daarom ging dit antwoord even door mijn hoofd.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#4
mandragora zei:
Hoelang heb je dagelijks 2-4g/dag gebruikt?
Ik kan medisch/wetenschappelijk niets onderbouwen maar zou het niet kunnen zijn dat de afbraakstoffen zich verankert hebben met je blaaswand?
De invloed van veelvuldig ketaminegebruik op je blaas is wel bewezen dacht ik, dat het je blaaswand aantast.
Daarom ging dit antwoord even door mijn hoofd.
Klik om te vergroten...
Helpt dit artikel iets?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
DjYella zei:
Helpt dit artikel iets?
Klik om te vergroten...
Tegen wie heb je het?
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
Tegen wie heb je het?
Klik om te vergroten...
Jullie beiden
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
DjYella zei:
Jullie beiden
Klik om te vergroten...
Nu weet ik het nog niet.
Als je schrijft 'helpt dit artikel iets' kan ik het opnemen als in 'je kan deze onzin beter niet schrijven'
Of voor de TS 'dat het een gedachte zou zijn die 'zou kunnen''.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#8
mandragora zei:
Nu weet ik het nog niet.
Als je schrijft 'helpt dit artikel iets' kan ik het opnemen als in 'je kan deze onzin beter niet schrijven'
Of voor de TS 'dat het een gedachte zou zijn die 'zou kunnen''.
Klik om te vergroten...
Oh nee zo bedoel ik het niet, in dit artikel wordt de afbraak van ketamine beschreven.
Metabolieten zijn tot 11-14 dagen terug te vinden.
Verder interessant leesmateriaal voor de liefhebber

Note: nu met link...
https://pharmrev.aspetjournals.org/content/70/3/621
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
DjYella zei:
Oh nee zo bedoel ik het niet, in dit artikel wordt de afbraak van ketamine beschreven.
Metabolieten zijn tot 11-14 dagen terug te vinden.
Verder interessant leesmateriaal voor de liefhebber
Klik om te vergroten...
Maar ik zie nergens een artikel :tearsofjoy: , ok nu snap ik de verwarring, ik denk dat je vergeten bent het artikel aan je bericht toe te voegen
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#10
mandragora zei:
Maar ik zie nergens een artikel :tearsofjoy: , ok nu snap ik de verwarring, ik denk dat je vergeten bent het artikel aan je bericht toe te voegen
Klik om te vergroten...
Oh damn....... wtf ik ben moe geloof ik...
J
JollyJokerLid
01-01-2024, 00:00
#11
mandragora zei:
Hoelang heb je dagelijks 2-4g/dag gebruikt?
Ik kan medisch/wetenschappelijk niets onderbouwen maar zou het niet kunnen zijn dat de afbraakstoffen zich verankert hebben met je blaaswand?
De invloed van veelvuldig ketaminegebruik op je blaas is wel bewezen dacht ik, dat het je blaaswand aantast.
Daarom ging dit antwoord even door mijn hoofd.
Klik om te vergroten...
Dit gaat toch over een periode van zeker 3 jaar en de laatste 2 jaar dagelijks .. dis is wat ik dus ook dacht dat dit kon gebeuren, gelukkig is met mijn blaas nog alles in orde op zich en ben ik er nog op tijd bij .. ben blij dat ik er mee gestopt ben , zou een eventuele blaasspoeling hier voor kunnen helpen om dit weg te krijgen?
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#12
DjYella zei:
Metabolieten zijn tot 11-14 dagen terug te vinden.
Klik om te vergroten...
Is dat niet bij eenmalig gebruik? Want volgensmij kon ketamine bij misbruik vrij lang aantoonbaar zijn heb ik ergens in mijn achterhoofd zitten, dacht zelf iets van 1/2 maanden. Ik zal dit wel even fact checken. Kom er zo op terug!

Edit: laat maar, gecheckt. Je hebt inderdaad gelijk, excuus.
J
JollyJokerLid
01-01-2024, 00:00
#13
In ieder geval geen grote gevolgen juridisch ofso , maar zou graag 6 maanden clean blijven voor mijn rijbewijs testen ( en langer natuurlijk :) ) als iemand ooit problemen heeft met ketamine gebruik en er meer over wilt weten en hier ook vanaf wilt mag mij altijd contacteren.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
JollyJoker zei:
Dit gaat toch over een periode van zeker 3 jaar en de laatste 2 jaar dagelijks .. dis is wat ik dus ook dacht dat dit kon gebeuren, gelukkig is met mijn blaas nog alles in orde op zich en ben ik er nog op tijd bij .. ben blij dat ik er mee gestopt ben , zou een eventuele blaasspoeling hier voor kunnen helpen om dit weg te krijgen?
Klik om te vergroten...
Een blaasspoeling is voor andere doeleinden dan restjes Ket weg krijgen 😬 Al vind ik 3 maanden wel erg lang. Bij heel hevig gebruik kan het oplopen tot een maand. 3 maanden is wel erg lang
J
JollyJokerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Een blaasspoeling is voor andere doeleinden dan restjes Ket weg krijgen 😬 Al vind ik 3 maanden wel erg lang. Bij heel hevig gebruik kan het oplopen tot een maand. 3 maanden is wel erg lang
Klik om te vergroten...
Ja ik dacht ook maximum maand, dus weet niet wat te doen :)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
JollyJoker zei:
Ja ik dacht ook maximum maand, dus weet niet wat te doen :)
Klik om te vergroten...
Je bent clean en eerlijk. Da's toch genoeg?
J
JollyJokerLid
01-01-2024, 00:00
#17
dupont zei:
Je bent clean en eerlijk. Da's toch genoeg?
Klik om te vergroten...
Ik moet 6 maanden cleane test afleggen voor mijn rijbewijs terug te krijgen dus voor dat niet :grin: , maar voor mijn gevoel en gezondheid wel, dat blijft het belangrijkste inderdaad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."