Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc dosis

3mmc dosis

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom zou je dit willen weten? Bij te hoge doseringen nemen de gewenste effecten af en krijg je alleen maar vervelende bijwerkingen zoals kaakklem, overmatig zweten, nystagmus, paranoïde, kans op psychotische episodes, meer schade, hevige kater en verschrikkelijke comedown.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Waarom zou je dit willen weten? Bij te hoge doseringen nemen de gewenste effecten af en krijg je alleen maar vervelende bijwerkingen zoals kaakklem, overmatig zweten, nystagmus, paranoïde, kans op psychotische episodes, meer schade, hevige kater en verschrikkelijke comedown.
Klik om te vergroten...
Als je goed leest. Vermeld ik verantwoordelijk inkickt dus daarmee bedoel ik een hoge dosis, waarbij de gewenste effecten er zijn.

Ben benieuwd bij welke hoge dosis mensen nog de gewenste effecten ervaren. Dit verschild per persoon dat snap ik.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Appelgebak zei:
Als je goed leest. Vermeld ik verantwoordelijk inkickt dus daarmee bedoel ik een hoge dosis, waarbij de gewenste effecten er zijn.

Ben benieuwd bij welke hoge dosis mensen nog de gewenste effecten ervaren. Dit verschild per persoon dat snap ik.
Klik om te vergroten...
Dat ligt aan je tolerantie maar ik zou zeker niet meer dan 200mg in 1 keer nemen.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Dat ligt aan je tolerantie maar ik zou zeker niet meer dan 200mg in 1 keer
Klik om te vergroten...
Zou ik van 2 weken geleden nog tolerantie ervaren? Normaal wacht ik 3 maand maar dir is een uitzondering
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Appelgebak zei:
Zou ik van 2 weken geleden nog tolerantie ervaren? Normaal wacht ik 3 maand maar dir is een uitzondering
Klik om te vergroten...
Ja denk het wel. Is van veel factoren afhankelijk maar kans is groot dat je nu meer nodig hebt, minder effect en hevigere kater gaat ervaren. Not worth it.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Ja denk het wel. Is van veel factoren afhankelijk maar kans is groot dat je nu meer nodig hebt, minder effect en hevigere kater gaat ervaren. Not worth it.
Klik om te vergroten...
Okee bedankt
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Appelgebak zei:
Als je goed leest. Vermeld ik verantwoordelijk inkickt dus daarmee bedoel ik een hoge dosis, waarbij de gewenste effecten er zijn.

Ben benieuwd bij welke hoge dosis mensen nog de gewenste effecten ervaren. Dit verschild per persoon dat snap ik.
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen +150mg en dan begint de comedown echt kut te worden.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hai. Iemand ervaring met hoge dosis 3mmc slikken. Maar ik bedoel echt een hoge dosis zoja wat was het?

En wat voor jezelf nog wel verantwoordelijk voelde toen het inkickte

Een tehoge dosis is nooit verantwoord. Maar alsnog de vraag

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."