#1
Ik Ga gewoon eerlijk zijn ik heb mijn laatste 3m net genomen en slapen gaat en nog niet Worden.
Iemand met hetzelfde probleem?
Iemand met hetzelfde probleem?
Tuurlijk dat was de bedoeling zoek gewoon gezellschap 🙃Tja als je het net nog neemt roep je het toch echt wel op je zelf af
Inderdaad maar ik blow nu gewoon eentje en dan Moet dat slapen well lukken toch bedankt.Volkomen logisch dat je niet kan slapen na 3-MMC. Uppers zijn er nou eenmaal niet om je in slaap te brengen. Het beste is 4-6 uur (afhankelijk van hoe moe je überhaupt al was/bent) voor je gaat slapen niks meer te nemen.
Is dat ook gelukt? Met 4MMC bleef ik gewoon nog wakker toenInderdaad maar ik blow nu gewoon eentje en dan Moet dat slapen well lukken toch bedankt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."