Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zou jij doen

Wat zou jij doen

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
GreetjebxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lemmy zei:
Hengelen naar drugs is hier niet bepaald toegestaan, "Greetje".
Klik om te vergroten...
Want ?
G
GreetjebxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hello!

Na jaren corona en een kind van 1 rijker, is het zaterdag weer tijd voor een feestje. Hier voor gebruikte in altijd 4fmp. Hier is helaas niet meer aan te komen. Echter is dit wel het enigste dat ik nog durf te gebruiken. Ik heb slechte ervaringen gehad met x en zeker nu met een baby durf ik eigenlijk geen risico te nemen.
Toch zou ik iets meer willen ervaren dan enkel alcohol 🙈 laatst op een feestje cafeïne pillen gebruikt maar dit werkte ook niet. Of weet iemand goede ? Nu zat ik te denken om Ritalin van mijn vriend te pakken, maar 3 jaar over datum😂

iemand een geniaal idee om toch iets opgepept te worden ?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Greetjebx zei:
Hello!

Na jaren corona en een kind van 1 rijker, is het zaterdag weer tijd voor een feestje. Hier voor gebruikte in altijd 4fmp. Hier is helaas niet meer aan te komen. Echter is dit wel het enigste dat ik nog durf te gebruiken. Ik heb slechte ervaringen gehad met x en zeker nu met een baby durf ik eigenlijk geen risico te nemen.
Toch zou ik iets meer willen ervaren dan enkel alcohol 🙈 laatst op een feestje cafeïne pillen gebruikt maar dit werkte ook niet. Of weet iemand goede ? Nu zat ik te denken om Ritalin van mijn vriend te pakken, maar 3 jaar over datum😂

iemand een geniaal idee om toch iets opgepept te worden ?
Klik om te vergroten...

Hengelen naar drugs is hier niet bepaald toegestaan, "Greetje".
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Greetjebx zei:
Want ?
Klik om te vergroten...
Hahaha ja dus :lolol:
G
GreetjebxLid
01-01-2024, 00:00
#5
N3K0 zei:
Hahaha ja dus :lolol:
Klik om te vergroten...
Wat doe ik fout?😂
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Greetjebx zei:
Wat doe ik fout?
Klik om te vergroten...

Via een omweg vragen naar drugs/ritalin
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Greetjebx zei:
Want ?
Klik om te vergroten...

Nou nou
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Greetjebx zei:
Wat doe ik fout?😂
Klik om te vergroten...
ALLES
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Greetjebx zei:
iemand een geniaal idee om toch iets opgepept te worden ?
Klik om te vergroten...
Je hoofd in ijswater dompelen en daarna jezelf met vlakke hand een aantal keer in je gezicht smacken en heel hard "WHOEW" roepen. Is nog legaal ook
G
GreetjebxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Via een omweg vragen naar drugs/ritalin
Klik om te vergroten...
Huh? Ik vraag letterlijk een alternatief voor drugs aangezien ik dat niet echt meer durf. Dus bijvoorbeeld goede cafeïne pillen of iets dergelijks
G
GreetjebxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lemmy zei:
Nou nou
Klik om te vergroten...
Ik vraag voor een alternatief dan 4fmp of goede cafeïne pillen 🤣 hoef niks van iemand te kopen
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Greetjebx zei:
Ik vraag voor een alternatief dan 4fmp of goede cafeïne pillen 🤣 hoef niks van iemand te kopen
Klik om te vergroten...

Nee dat zeggen ze allemaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."