Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAcne bij coke gebruik

Acne bij coke gebruik

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heyhey lieve leden,

Ik gebruik sinds kort weleens wekelijks coke. 2/3 keer. Nu heb ik acne aan mijn rechterzijde van mijn wang. Ik zit er niet aan en pulk er niet aan. Heb antibiotica gekregen om op mijn huid te deppen. Kunnen de rooie irritatie/acne plekken van de coke komen?

Alvast bedankt.

Gr,

Me🫠
P
PinnacleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke kan een slechte invloed hebben op je huid, ook rooite irritatie/acne. Wat veel meer effect heeft (in mijn ervaring, gebruikte een aantal jaren gelede ook wekelijks coke), is dat coke je slaap en gezond eten verstoord. Als je weinig slaapt en niet goed eet, gaat je huid veel sneller achteruit. Ik weet niet of je er ook veel bij zuipt, maar de combinatie zorgde er bij mij destijds voor dat ik er erg slecht uitzag (uitdroging + te weinig slaap + slecht eten = matige huid)
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pinnacle zei:
Coke kan een slechte invloed hebben op je huid, ook rooite irritatie/acne. Wat veel meer effect heeft (in mijn ervaring, gebruikte een aantal jaren gelede ook wekelijks coke), is dat coke je slaap en gezond eten verstoord. Als je weinig slaapt en niet goed eet, gaat je huid veel sneller achteruit. Ik weet niet of je er ook veel bij zuipt, maar de combinatie zorgde er bij mij destijds voor dat ik er erg slecht uitzag (uitdroging + te weinig slaap + slecht eten = matige huid)
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je antwoord. Ik probeer er naast goed te eten en genoeg water te drinken. Ik zuip er haast nooit iets bij. Kan ook iets anders zijn hoor. Heb nu antibiotica gekregen van de huisarts.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."