Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe is jouw huidige trip?

hoe is jouw huidige trip?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vermeld je trip middel, eventueel dosering en vooral hoe het bevalt! Voor als het geen trip report topic hoeft te zijn. Mag ook een recente trip zijn.

Ik space op dit moment op een joint met Marlboro en kwart topje Enemy of the State en ik zit lekker vastgeplakt aan mijn bed in stilte en donker. Lekker om zo de nacht door te komen.

Zin om over 20 minuten wat te doen als ik niet slaap. Zin om Call of Duty te spelen maar ik vind dat ook beetje heftig om zo'n intensief spel te spelen zo laat en in het algemeen. Echter afgelopen weekend dat ook stoned gedaan en dat was heerlijk dus wie weet zo weer.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dealer wiet in combinatie met een eerdere genomen 1 mg lorazepam. Voelt alsof ik op wolkjes zit.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is niet echt een trip hè maestro, dan is acetaminophen ook een trip (paracetamol).
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb een hele middag een heftige trip gehad, ballorig.
Ben er niet zo goed uit gekomen, helemaal gesloopt.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Druktemaker zei:
Heb een hele middag een heftige trip gehad, ballorig.
Ben er niet zo goed uit gekomen, helemaal gesloopt.
Klik om te vergroten...

Screenshot_2022-12-07-21-59-38-879-edit_com.android.chrome.jpg
Zoals beloofd! Waar had je het lijstje voor de muziek?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Bekijk bijlage 47717
Zoals beloofd! Waar had je het lijstje voor de muziek?
Klik om te vergroten...
Ik schrok even ik dacht dat ze echt overleden was. Waarom doe je me pijn? :sweatsmile:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Ik schrok even ik dacht dat ze echt overleden was. Waarom doe je me pijn? :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Je kunt er vanuit gaan dat als er echt iemand overleden is, ik daar heeeeel wat tactvoller mee om ga dan dit :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Je kunt er vanuit gaan dat als er echt iemand overleden is, ik daar heeeeel wat tactvoller mee om ga dan dit :wink:
Klik om te vergroten...
Klopt, maar dan toch die miliseconde waarin je even een kleine hartaanval en brok in je keel krijjgt. Ongeveer zoals dat moment dat je in een donkere trapgang de trap oploopt en je verwacht nog een trede, maar je krijgt onverwacht vloer. Even dat kleine nekhaar momentje.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
Bekijk bijlage 47717
Zoals beloofd! Waar had je het lijstje voor de muziek?
Klik om te vergroten...
In de Spotifylijst die k nie hep!


Dirkjan zei:
Ik schrok even ik dacht dat ze echt overleden was. Waarom doe je me pijn? :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
scheelde niet veel
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Klopt, maar dan toch die miliseconde waarin je even een kleine hartaanval en brok in je keel krijjgt. Ongeveer zoals dat moment dat je in een donkere trapgang de trap oploopt en je verwacht nog een trede, maar je krijgt onverwacht vloer. Even dat kleine nekhaar momentje.
Klik om te vergroten...
Onkruid vergaat niet Dirk, dat weet je toch?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Druktemaker zei:
Onkruid vergaat niet Dirk, dat weet je toch?
Klik om te vergroten...
Niks daarvan, okruid, jij hebt mij geappt toen ik heel diep zat. Had je niet hoeven doen, deed je toch. Dat vergeet ik niet. Olifanten geheugen deze Dirk.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind het wel een trip hoor. Verward zijn en dan aan de risperidon en lorazepam en helemaal zoned out en zombie zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."