Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs nemen op koningsnacht en examens vraag.

Welke drugs nemen op koningsnacht en examens vraag.

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#1
OtherShore zei:
Het is set en setting hè 🙂 Je eigen verwachtingen, gevoelens en gedachten spelen een even grote rol als je omgeving. Het zou kunnen dat er nu een ander verwachtingspatroon leeft bij jou en dat bepaalt misschien wel jouw ervaring.

Mijn ervaring op dit forum is dat set vaak onderschat wordt. Iedereen is zich erg bewust van setting, maar set wordt onderbelicht. Onterecht denk ik, maar waarschijnlijk is het toch iets makkelijker om je omgeving te beschrijven dan je innerlijke leefwereld.
Klik om te vergroten...
Zeker waar, vind het alleen wel interessant dat alle vrienden die mee waren naar die festivals en dezelfde 2c-b pillen gebruikten, ook deze ervaring deelden. Maar ik zal dit topic niet kapen, mijn conclusie is iig dat 2c-b ook heel leuk kan zijn voor een festival. Iedere keer dat ik 2c-b gebruik, begin ik het meer te waarderen. Voor mij doet 2c-b zeker niet onder voor xtc. Het is iets meer trippy, maar wel stuurbaar mits ik niet over de 20mg ga. Als ik echt wil genieten van de muziek en niet per se sociaal wil zijn, is het mijn drug of choice. Voor sociale evenementen blijft MDMA/XTC mijn favoriete drug, ik vind het ook wel fijn dat het je vermoeidheid onderdrukt. Verder heb ik gemerkt dat je 2c-b ook prima kan bijpakken, dan komt het effect weer terug, terwijl je bij XTC dan meestal last van bijwerkingen krijgt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fisherman's friend zei:
Toch raar dat je de hersencellen die het deuntje van sesamstraat onthouden , niet kapotgezopen krijgt he
Klik om te vergroten...

Ik heb anders een aantal jaren lang dat kapot zuipen wel degelijk geprobeerd.
Idd. Het is me echter niet gelukt, dat kapotzuipen maar dat het een flink aantal hersencellen heeft gekost, die alcoholisten tijd, daarvan kan ik zeggen dat het maar goed is, dat we veel reserve hersencellen hebben!
Anders was ik allang mesjogge geweest....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."