Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosering 3m

Dosering 3m

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedeavond allemaal. Ik heb even een vraagje. Ik heb zaterdag een festival. Mijn vraag was hoe jullie de 3m doseren? Ik gebruik vaker! Maar na 5 of 6 uur voel ik eigenlijk vrij weinig meer.... ik denk zelf dat ik dan te veel heb gebruikt.

Alvast bedankt en een fijne dag!!!
P
Pedalode RooieGingerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Overgaan naar bommetjes. Je 3mmc gaat dan wel snel op, maar je lichaam verwerkt het op een andere manier, waardoor het weer een heel ander gevoel opwekt!
M
Mrs.NotSoCleanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je bouwt natuurlijk bij veel gebruik een tolerantie op, ik zou aanraden op over te gaan op bommetjes of dikkere lijnen gaan leggen. Maar zorg wel dat je alleen doet wat bij jezelf goed voelt.

Mijn voorkeur gaat naar bommetjes omdat je neus dan ook nog heel blijft en het effect is heel anders dan bij snuiven. In de link staat hoe je moet doseren voor elke wijze dat je het kan nemen

Homepage - Safe 'n Sound

Safe ’n Sound helpt risico's rond drugs, seks en gehoorschade te verminderen in clubs, op festivals ... Voor feestvierders én organisatoren.
safensound.be safensound.be
R
RubrixLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pedalode RooieGinger zei:
Overgaan naar bommetjes. Je 3mmc gaat dan wel snel op, maar je lichaam verwerkt het op een andere manier, waardoor het weer een heel ander gevoel opwekt!
Klik om te vergroten...
Ben wel benieuwd, welke verschillen merken jullie tussen snuiven en bommetjes (behalve langere werkingsduur en langere inwerking)
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rubrix zei:
Ben wel benieuwd, welke verschillen merken jullie tussen snuiven en bommetjes (behalve langere werkingsduur en langere inwerking)
Klik om te vergroten...
bij snuiven ervaar ik meer die craving en pijn in neus en het strakke staan wat k juist opt moment van echt gloeiend lekker vindt, maar met slikken heb ik wel meer euforie altijd en langere werking

lijnen is op een gegeven moment blijven maken blijven maken
M
Mrs.NotSoCleanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij snuiven, sta je direct aan en duurt het maar kort tot je een effect gaat voelen, maar die is ook wel erg snel voorbij. Ik persoonlijk krijg ook meer energie van snuiven dan van slikken.

Slikken gaat veel meer in mn hoofd zitten, het geeft je een chill gevoel en je lichaam gaat verl meer tintelen
M
Mrs.NotSoCleanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ook heb ik bij slikken dat het gevoel soepeler opbouwt en het constant is.
Bij snuiven klapt het in 1 x naar binnen en is het gevoel in vlagen
M
Mrs.NotSoCleanLid
01-01-2024, 00:00
#8
klxaasx zei:
lijnen is op een gegeven moment blijven maken blijven maken
Klik om te vergroten...

En dit natuurlijk ook, bij snuiven het je veel meer last van cravings
P
Pedalode RooieGingerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rubrix zei:
Ben wel benieuwd, welke verschillen merken jullie tussen snuiven en bommetjes (behalve langere werkingsduur en langere inwerking)
Klik om te vergroten...
Bij snuiven sta ik gelijk aan en wil ik zo snel mogelijk dingen doen en gedaan hebben. Bij bommetje wacht je wat langer tot je wat voelt. Je zit dan al in een chill modus dus. Waneer het inkickt gaat t heel snel. Je voelt ineens je ogen wat zwaarder worden en alles begint te tintelen. Je hele lichaam heeft zo veel meer energie naar normaal en veel meer dan snuiven. Alleen je hoofd blijft wel op standje relaxed. Ik vind het altijd gek dat me lichaam een mixt feeling heeft van wat hij wil. Maar vind het altijd een erg leuke ervaring!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."