#1
ja, ik sta zeker open. Heb je nood aan een serieuze babbel? Nood aan een luisterend oor? Of is het eerder om wat sociaal te zijn voor de fun?
In beide gevallen meer dan welkom om me te sturen
In beide gevallen meer dan welkom om me te sturen