Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdma en 2cb combineren (met gedachte in t achterhoofd van een gegarandeerde afterparty)

Mdma en 2cb combineren (met gedachte in t achterhoofd van een gegarandeerde afterparty)

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Morgen ga ik aan de Xtc. Ik zal op t feest van 22:30/23:00 - 07:00 staan. Daarna gaan we met een grote groep mensen door naar 1 iemand van onze groep afteren aangezien de rest van zijn familie op vakantie is. Hier zal het nodige waarschijnlijk genuttigd worden. Ketamine en wellicht 2mmc/3cmc.

De vraag is: wat als ik een nexusflip zou doen na mijn laatste dosis xtc? Sowieso hoelaat zouden jullie aanraden de 2cb te nemen? Ik wil d'r eigenlijk nog wel van genieten op t feest zelf i.p.v op de terugweg dat t dan pas echt gaat werken. Daar is t me t niet waard voor om 2cb te nemen.

Stel ik neem de 2cb, zou dit geschikt zijn voor als we dan terugkomen bij zijn huis met een redelijke groep mensen wat betreft sociaal zijn, kans op paranoia. Hoe groot is die kans hierop? En is deze combi eigenlijk wel geschikt om te nemen op een feest als je daarna nog gaat afteren? Ook wat betreft als je daarna nog wat ketamine zou nemen of zelfs eerst nog wat 3cmc/2mmc en dan keta?

Veel vragen maar wil t zekere voor t onzekere. Bijvoorbaat dank.

P.s: ik zie niet zoveel tripreports van mdma/xtc. Aangezien het soms wat lastig is ten opzichte van als je psychedelica neemt. Toch ga ik hier en daar t wat bijhouden en kijken of er wellicht wel een leuk reportje uit voorkomt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doe nou toch es rustig aan joh :) Bewaar de Nexus flip maar voor een chille avond thuis met je beste maat.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De kans op paranoia is 39%. Maar als je X nét effe niet lekker valt omdat je niet meer dan 23.546 stappen hebt gedanst, is het plotsklaps 84%. Na Ketamine daalt het héél even tot 23%, maar pas op, dat time window is precies 7,5 minuut. Daarna schiet het omhoog naar 97%. 2cmc pakken in dat time window en je wordt sowieso para. Met 2mmc is het precies 13 minuten top (alleen via je linker neusgat uiteraard), daarna gaat het snel down the drain en heb je 27 seconden om je biezen te pakken. 😘


Kortom, doe het niet schat. Pak desnoods dat xtc-pilletje en laat het daar lekker bij.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jazz35 zei:
De kans op paranoia is 39%. Maar als je X nét effe niet lekker valt omdat je niet meer dan 23.546 stappen hebt gedanst, is het plotsklaps 84%. Na Ketamine daalt het héél even tot 23%, maar pas op, dat time window is precies 7,5 minuut. Daarna schiet het omhoog naar 97%. 2cmc pakken in dat time window en je wordt sowieso para. Met 2mmc is het precies 13 minuten top (alleen via je linker neusgat uiteraard), daarna gaat het snel down the drain en heb je 27 seconden om je biezen te pakken. 😘


Kortom, doe het niet schat. Pak desnoods dat xtc-pilletje en laat het daar lekker bij.
Klik om te vergroten...
Duidelijk haha. Zonde van dat hele verhaal typen.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ReggaeBlaster zei:
Duidelijk haha. Zonde van dat hele verhaal typen.
Klik om te vergroten...
Ik typ het met een reden, koekie! Lees je eigen post eens goed terug, dan lees je dat je eigen antwoord écht al besloten ligt in de vraag (meervoud, vragen). Zo veel vragen, zo veel onzekerheid, OMDAT HET NAMELIJK EEN ERG SLECHT IDEE IS. En dat weet jij óók best wel. :kissingheart: Maar je wil het niet horen en je wil het niet lezen. Je wil alleen bevestiging van ons, maar die krijg je hier niet denk ik. O, toegegeven, ik ga zelf ook regelmatig voor de bijl en ik ben verre van heilig, maar je noemt in je post 5 soorten drugs die 'misschien' de revue gaan passeren,, en dat is gewoon écht niet slim. En JA, voer voor paranoïa!
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar veel plezier op je feestje! Doe een beetje voorzichtig met jezelf ajb, er is er maar een van jou.
En laat maar weten wat het geworden is! 🍀
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb besloten de 2cb niet te doen. Ik neem zelf ook geen 3cmc mee. Ik ga t alleen op de xtc doen en wellicht bij die vriend thuis enkele puntjes keta. Mocht ik echt inkakken dan kan ik van een vriend/vriendin nog wat snuifies fixen maar ik ga hier niet vanuit. Ik kan vaak wel echt lange tijd energie ervaren van de xtc vaak ook nog na t feest. 2cb bewaar ik voor een ander moment als ik niet ga afteren ergens en lange tijd geen misbruik heb gemaakt van stimulanten. Ik denk dat ondanks dat 2cb mentaal niet zo zwaar is, mn mindset teveel negatief kan worden te snel. Dan ben ik fucked. Is t me niet waard.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lees voor 2cb de "nexusflip"
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Goedzo! Dat klinkt een stuk verstandiger! :heartsuit:

* moedermodus uit *
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Veel plezier! :cheerpompom:
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#11
De eerste effecten beginnen. Halfuurtje geleden jngenomen. Tintelende handjes minder zware benen.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geluid knalt r heerlijk doorheen.
B
BlubVisLid
01-01-2024, 00:00
#13
ReggaeBlaster zei:
Morgen ga ik aan de Xtc. Ik zal op t feest van 22:30/23:00 - 07:00 staan. Daarna gaan we met een grote groep mensen door naar 1 iemand van onze groep afteren aangezien de rest van zijn familie op vakantie is. Hier zal het nodige waarschijnlijk genuttigd worden. Ketamine en wellicht 2mmc/3cmc.

De vraag is: wat als ik een nexusflip zou doen na mijn laatste dosis xtc? Sowieso hoelaat zouden jullie aanraden de 2cb te nemen? Ik wil d'r eigenlijk nog wel van genieten op t feest zelf i.p.v op de terugweg dat t dan pas echt gaat werken. Daar is t me t niet waard voor om 2cb te nemen.

Stel ik neem de 2cb, zou dit geschikt zijn voor als we dan terugkomen bij zijn huis met een redelijke groep mensen wat betreft sociaal zijn, kans op paranoia. Hoe groot is die kans hierop? En is deze combi eigenlijk wel geschikt om te nemen op een feest als je daarna nog gaat afteren? Ook wat betreft als je daarna nog wat ketamine zou nemen of zelfs eerst nog wat 3cmc/2mmc en dan keta?

Veel vragen maar wil t zekere voor t onzekere. Bijvoorbaat dank.

P.s: ik zie niet zoveel tripreports van mdma/xtc. Aangezien het soms wat lastig is ten opzichte van als je psychedelica neemt. Toch ga ik hier en daar t wat bijhouden en kijken of er wellicht wel een leuk reportje uit voorkomt.
Klik om te vergroten...

mijn beste ervaring met 2cb en xtc is om de 2cb 3h na mn 1e inname xtc te pakken. hiertussen heb ik wel 1 uur voor de 2cb nog 1x bijgepakt.
Mijn dosering was 90mg xtc + 40 mg bijpakken, en dan 10mg 2cb

ik heb ook 15 gedaan, en dan komen de trippy effecten wel echt naar voren (ook 1x het bijpak moment van xtc en 2cb tegerlijk gedaan van 15mg, en toen zag ik niet verder dan 5 meter voor me omdat de visuals SUPER sterk waren)

15 mg kan alleen wat paranoide aanvoelen, zeker als je nog op het festival bent, daarom vind ik 10mg fijner, wanneer je xtc dan langzaam uitwerkt neemt die 10mg 2cb over en voel je geen negatieve comedown, wel kom je een beetje op aarde, maar heeft alles een funky kleurtje en een vaag randje nog, maar je bent wel vrolijk.
Maar geen directe kater en geen zin meer om door te stampen, wat echt iets is wat ik ervaarde als ik alleen xtc nam.

Dus het is maar net wat je wilt, wil je echt trippen, dan beginnen met 15mg, en minimaal n half uur na je laatste xtc bijpak, en anders 10mg om je trip gewoon wat langer en fijner te maken in de staart
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."