#1
Morgen ga ik aan de Xtc. Ik zal op t feest van 22:30/23:00 - 07:00 staan. Daarna gaan we met een grote groep mensen door naar 1 iemand van onze groep afteren aangezien de rest van zijn familie op vakantie is. Hier zal het nodige waarschijnlijk genuttigd worden. Ketamine en wellicht 2mmc/3cmc.
De vraag is: wat als ik een nexusflip zou doen na mijn laatste dosis xtc? Sowieso hoelaat zouden jullie aanraden de 2cb te nemen? Ik wil d'r eigenlijk nog wel van genieten op t feest zelf i.p.v op de terugweg dat t dan pas echt gaat werken. Daar is t me t niet waard voor om 2cb te nemen.
Stel ik neem de 2cb, zou dit geschikt zijn voor als we dan terugkomen bij zijn huis met een redelijke groep mensen wat betreft sociaal zijn, kans op paranoia. Hoe groot is die kans hierop? En is deze combi eigenlijk wel geschikt om te nemen op een feest als je daarna nog gaat afteren? Ook wat betreft als je daarna nog wat ketamine zou nemen of zelfs eerst nog wat 3cmc/2mmc en dan keta?
Veel vragen maar wil t zekere voor t onzekere. Bijvoorbaat dank.
P.s: ik zie niet zoveel tripreports van mdma/xtc. Aangezien het soms wat lastig is ten opzichte van als je psychedelica neemt. Toch ga ik hier en daar t wat bijhouden en kijken of er wellicht wel een leuk reportje uit voorkomt.
De vraag is: wat als ik een nexusflip zou doen na mijn laatste dosis xtc? Sowieso hoelaat zouden jullie aanraden de 2cb te nemen? Ik wil d'r eigenlijk nog wel van genieten op t feest zelf i.p.v op de terugweg dat t dan pas echt gaat werken. Daar is t me t niet waard voor om 2cb te nemen.
Stel ik neem de 2cb, zou dit geschikt zijn voor als we dan terugkomen bij zijn huis met een redelijke groep mensen wat betreft sociaal zijn, kans op paranoia. Hoe groot is die kans hierop? En is deze combi eigenlijk wel geschikt om te nemen op een feest als je daarna nog gaat afteren? Ook wat betreft als je daarna nog wat ketamine zou nemen of zelfs eerst nog wat 3cmc/2mmc en dan keta?
Veel vragen maar wil t zekere voor t onzekere. Bijvoorbaat dank.
P.s: ik zie niet zoveel tripreports van mdma/xtc. Aangezien het soms wat lastig is ten opzichte van als je psychedelica neemt. Toch ga ik hier en daar t wat bijhouden en kijken of er wellicht wel een leuk reportje uit voorkomt.
