Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over het testen van drugs

Vraag over het testen van drugs

6 antwoorden
838 weergaven
18-5-2026
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag iedereen


Ik lees hier regelmatig mee, en zit met een vraag waar ik wel al wat over heb opgezocht, maar ik kom er niet volledig uit.
Af en toe neem ik phenibut en onlangs was mijn voorraad op, ik merkte dat het wat moeilijker te vinden was als eerder en vond uiteindelijk een andere vendor.
Na het te bestellen zocht ik echter wat reviews op over de vendor en kwam ik er op uit dat deze nogal onbetrouwbaar leek te zijn (dat had ik beter eerst gedaan natuurlijk).
Er waren veel klachten over zowel producten die niet geleverd werden als over de kwaliteit van de producten.
Daarom zou ik het dus graag laten testen (indien het effectief aankomt). Echter woon ik in België.
Ik heb de organisatie gevonden die in België testen doet, maar weet niet zo goed of je er gewoon kan langsgaan of dat je het ook kan opsturen of zoiets (aangezien het niet zo gemakkelijk is om eens naar Brussel te gaan). Daarnaast heb ik eens op een docu gezien dat ze in België enkel zeggen welke stof er in zit, maar niet of het verontreinigd of zuiver is, of klopt dit niet?
Ik heb capsules besteld dus kan er gemakkelijk enkele opsturen naar ergens of afgeven, is het bij de testcentra in Nederland ook mogelijk om ze bijvoorbeeld via de post op te sturen? Of moeten ze daar ook in persoon afgegeven worden?
Indien iemand me dus wat verder kan helpen, laat maar weten.

Groetjes Jam
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is hellaas niet mogelijk om ze met de post op te sturen. Voor zover ik weet vertellen ze inderdaad de hooft stof en of er anderen stoffen bij zitten
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jonkoman zei:
Het is hellaas niet mogelijk om ze met de post op te sturen. Voor zover ik weet vertellen ze inderdaad de hooft stof en of er anderen stoffen bij zitten
Klik om te vergroten...
Dus je kan ze gewoon in een centrum binnen brengen? In België, of kan ik ze ook in Nederland binnen brengen bij een testcentrum, of kan dit enkel door Nederlanders?
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#4
jam zei:
Dus je kan ze gewoon in een centrum binnen brengen? In België, of kan ik ze ook in Nederland binnen brengen bij een testcentrum, of kan dit enkel door Nederlanders?
Klik om te vergroten...
Ze vragen nergens om een id. Het inleveren is annoniem. Na het inleveren, krijg je een code en moet je op de afgesproken dag. (vaak een week later) naar een nummer bellen met de code en woord de uitleg verteld! Voor het testen van poeders is vaak maar 100mg nodig.

Pillen wel heel
Vloeistoffen tot een bepaald aantal ml zou je even moeten opzoeken
Hash wiet testen ze niet
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
jam zei:
Dag iedereen


Ik lees hier regelmatig mee, en zit met een vraag waar ik wel al wat over heb opgezocht, maar ik kom er niet volledig uit.
Af en toe neem ik phenibut en onlangs was mijn voorraad op, ik merkte dat het wat moeilijker te vinden was als eerder en vond uiteindelijk een andere vendor.
Na het te bestellen zocht ik echter wat reviews op over de vendor en kwam ik er op uit dat deze nogal onbetrouwbaar leek te zijn (dat had ik beter eerst gedaan natuurlijk).
Er waren veel klachten over zowel producten die niet geleverd werden als over de kwaliteit van de producten.
Daarom zou ik het dus graag laten testen (indien het effectief aankomt). Echter woon ik in België.
Ik heb de organisatie gevonden die in België testen doet, maar weet niet zo goed of je er gewoon kan langsgaan of dat je het ook kan opsturen of zoiets (aangezien het niet zo gemakkelijk is om eens naar Brussel te gaan). Daarnaast heb ik eens op een docu gezien dat ze in België enkel zeggen welke stof er in zit, maar niet of het verontreinigd of zuiver is, of klopt dit niet?
Ik heb capsules besteld dus kan er gemakkelijk enkele opsturen naar ergens of afgeven, is het bij de testcentra in Nederland ook mogelijk om ze bijvoorbeeld via de post op te sturen? Of moeten ze daar ook in persoon afgegeven worden?
Indien iemand me dus wat verder kan helpen, laat maar weten.

Groetjes Jam
Klik om te vergroten...
Zie de voorwaarden: https://www.drugs-test.nl/wat-zijn-de-voorwaarden/

Hier staat enkel: alleen drugs uit Nederland worden getest. Niet dat de testservice alleen voor nederlanders is.

Het is wel de vraag oh Phenibut getest kan worden. Kijk op https://www.drugs-test.nl/welke-drugs/
Phenibut is geen medicijn in NL en het staat ook niet op de Opium-lijst.

Dus IMHO riskeer je een loos reisje naar een testcentrum. Even overwegen of dat jouw moeite / benzine / enz waard is.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
Zie de voorwaarden: https://www.drugs-test.nl/wat-zijn-de-voorwaarden/

Hier staat enkel: alleen drugs uit Nederland worden getest. Niet dat de testservice alleen voor nederlanders is.

Het is wel de vraag oh Phenibut getest kan worden. Kijk op https://www.drugs-test.nl/welke-drugs/
Phenibut is geen medicijn in NL en het staat ook niet op de Opium-lijst.

Dus IMHO riskeer je een loos reisje naar een testcentrum. Even overwegen of dat jouw moeite / benzine / enz waard is.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je antwoord, ik kan natuurlijk zeggen dat het MDMA zou moeten zijn, en het laten testen?
Of zouden ze dan niet perse zoeken welke stof het wel is?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je er met genoeg een politiebureau binnenloopt krijg je ook uitstekende testresultaten denk dat het alleen eventjes duurt voordat ze je kan testen😜

Ken je niemand in Nederland dan stuur je het daarnaar toe. Wel vreemd eigenlijk dat België nog steeds geen goede test centra heeft terwijl er daar ook doden gevallen zijn door verontreinigde drugs. Of is gebruik in België strafbaar?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."