Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had ook blaasklachten verschrikkelijk. Met een thuis urine dipstick test ben ik eerst gaan testen. Dat doe ik nog steeds regelmatig."
"Ik heb de problemen ook gehad. Er is gezegd dat ik steeds de urine moet meten of er een blaasontsteking is. Met een urine dipstick. Heb je eenmaal een ontsteking dan wordt het steeds erger en kunnen de problemen blijven. Dus heb je dit probleem, doe dan snel de testjes en trek op tijd aan de bel."