Topic is verplaatst naar het subforum ‘Ketamine’.
#2
En .. als je 3mmc gebruikt en daarna keta (of andersom), dan kan het zo zijn dat de effecten elkaar versterken.
En dan kan het misschien teveel worden voor je maag, waardoor die zich gaat legen(je gaat genadeloos kotsen).
Als ik jou was dan zou ik als eerste de alcohol laten staan als je ook keta gaat gebruiken.
En hoe meer middelen je gaat combineren ,hoe meer risico's je gaat nemen voor je gezondheid.
#3
Hoi allen!
Mijn favoriete drug was/is keta. Ik heb hier bijna alleen maar leuke ervaringen mee tot de twee laatste keer.
Ik had al een aantal maanden niks gebruikt en had wat alcohol gedronken. Ik begon met een lijn 3mmc om 'nuchter' te worden om vervolgens een puntje keta te nemen. (Dit doe ik al jaren af en aan bij feestjes) Maar ineens voel ik mij zo ontzettend slecht! Helemaal geen ketamine gevoel en bizar intens misselijk. Uiteindelijk moeten overgeven.
Nu met de jaarwisseling dacht ik, afijn ik drink wel wat minder alcohol en blijf wat langer bezig met 3mmc voordat ik ket neem.
Ik heb de hele jaarwisseling niet meegekregen. Ik nam een sleutelpuntje en een half uur later hing ik boven het toilet.
Heb de hele nacht 8 uur lang ongeveer elk half uur moeten overgeven (geen aanrader)
Hoe kan dit? Ik gebruik normaal altijd op feestjes keta (1 keer in de 2a3 maanden) niks aan de hand.
Voorheen heb ik wel een slechte periode gehad waarin ik elk weekend aan de keta zat maar dan maakte ik meestal net 1 gram op. (Niet goed, I know. Dit doe ik inmiddels ook niet meer)
Maar je zou kunnen stellen dat ik er wel ervaring mee heb. Waarom het dan de afgelopen twee keer zo verkeerd viel?? Bij twee verschillende dealers gehaald ook.
Denk dat menig antwoord hierop iets in de trant van :'Geen keta meer gebruiken' gaat zijn.
Inderdaad dat ben ik ook niet meer van plan om te doen als t zo heftig en verkeerd binnenkomt.
Maar is hier een verklaring voor? Dankjewel alvast!
#4
Weet je zeker dat het keta was en 3mmc?
Alcohol en keta is een vieze combinatie.
Vaker gehoord dat mensen er misselijk van geworden zijn als ze dit gecombineerd hebben.
Je kunt wel een lijn 3mmc nemen om nuchter te worden ,maar dan zit er niet ineens minder alcohol in je systeem.
Als je dat doet dan kun je evengoed overlap hebben met de alcohol en keta.
Er zijn meer dingen die van invloed kunnen zijn.
Eet en slaap je goed genoeg?
#5
Teveel alcohol en keta is inderdaad een hele nare combi. Dit heb ik zeker al eerder ondervonden helaas.
Ik drink daarom dus ook aanzienlijk minder als ik ook op de planning heb staan om keta te gebruiken. Normaal gesproken gaat dit goed.
Tuurlijk het blijft ergens spelen met vuur, maar de manier waarop het zo snel zo slecht ging de afgelopen twee keer hebben mij echt laten schrikken.
Dit is totaal niet hoe ik 'normaal' erop reageer.
Ik weet overigens zeker dat het keta en 3mmc was.
Mn slaap is nooit echt denderend, maar ik eet gezond en voldoende.