Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer weer keta, na anderhalf jaar!

Eerste keer weer keta, na anderhalf jaar!

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Volgende week heb ik weer een grammetje keta. Is onwijs lang geleden. Is dus spannend. Ga zoals steeds beginnen met kleine lijntjes, en stilaan opbouwen.

Wil er ook graag 2 of 3 holes uithalen. Maarrr ben vergeten hoeveel ik nam om te kunnen holen.

Tips? Ervaringen?
Heb 0 tolerantie, 1m80 en 70 kilo! 😅
En ja, ik weet dat het verschilt van persoon tot persoon...

Alvast bedankt!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
geflipt zei:
Tips? Ervaringen?
Heb 0 tolerantie, 1m80 en 70 kilo! 😅
En ja, ik weet dat het verschilt van persoon tot persoon...

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
Hoi,

Zelf heb ik ook steeds de k-hole als doel.
Ik gebruik 1x/maand ketamine.
Hoe het bij mij werkt om de k-hole te kunnen ingaan:
250mg verdeelt over 5 lijntjes van 50mg.
Elk lijntje snuif ik 25mg links en 25mg rechts.
Volgend lijntje 10 à 15 min later. Zo verder tot alles weggewerkt is.
Het laatste lijntje kan ik nauwelijks snuiven, of je snuift ernaast of je ziet niet accuraat waar het lijntje ligt.
Wanneer dat op is rol ik in de zetel en word ik volledig de k-hole ingezogen.

Het gekke aan ketamine is dat ik soms minder of meer nodig heb om de k-hole te bereiken, telkens van dezelfde batch. Maar die 250mg is een mooi gemiddelde ´voor mij dan´.

Het is ook heel belangrijk dat je de ketamine zo fijn mogelijk maakt bv tussen een papiertje met een aansteker ofzo.

Plezier met je tripje.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey @mandragora ,

Bedankt voor het uitgebreide antwoord. Ik ga het gewoon zo doen, net als jij. Alleen misschien wel pluggen (zalig, ook bij keta).

Dat wisselen van dosissen herken ik ook nog wel. Heel vreemd, maar zal wel iets met mindset of setting te maken hebben.

Hoe lang laat je tussen je dosissen? Ik liet altijd een half uur tot drie kwartier tussen mijn dosissen.

Blij nog eens iemand te horen die ook van holen houdt! Ik vind keta het leukst op hoge dosissen. Heb de gekste, én mooiste herinneringen aan mijn holes.

Gaat deugd doen, na anderhalf jaar!
Misschien schrijf ik een reportje!

Groetjes x
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
geflipt zei:
Hey @mandragora ,

Bedankt voor het uitgebreide antwoord. Ik ga het gewoon zo doen, net als jij. Alleen misschien wel pluggen (zalig, ook bij keta).
Klik om te vergroten...
Geen ervaring met pluggen ervan, ik vind het geleidelijk aan stapelen dmv lijntjes best aangenaam zo houd ik enigszins de controle in hoeverre dat mogelijk is met ketamine natuurlijk 🤣
geflipt zei:
Hoe lang laat je tussen je dosissen? Ik liet altijd een half uur tot drie kwartier tussen mijn dosissen.
Klik om te vergroten...
Zoals in het vorig bericht beschreven wacht ik +- 10min tussen elke dosis. Ik denk als je telang wacht tussen de dosissen dat de k-hole lastiger te bereiken word.
Omdat de werking van een enkel lijntje ketamine snel over de piek heen is denk ik dat als je telang wacht je de ervaring meer uitrekt ipv intensiveert door het stapelen.
geflipt zei:
Blij nog eens iemand te horen die ook van holen houdt! Ik vind keta het leukst op hoge dosissen. Heb de gekste, én mooiste herinneringen aan mijn holes.
Klik om te vergroten...
Zeker zo, toen ik mijn eerste k-hole ervaren heb wil ik ook met geen ander doel meer ketamine snuiven. Heel unieke, exentrieke, bizarre en fantastische ervaring.
geflipt zei:
Gaat deugd doen, na anderhalf jaar!
Misschien schrijf ik een reportje!

Groetjes x
Klik om te vergroten...
Ik zal het alleszins met plezier lezen😎
Veel K-Fun🤚
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat ik het ook maandelijks ga gebruiken. En inderdaad, liever hogere dosissen.

Mijn mooiste trips waren k-holes. Net zeer levendige dromen.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog niks keta...

Ik ga hem gisteren halen, had twee besteld maar dat was ze vergeten. Gelukkig heb ik die andere nog.

Waaaaant, kijk zelf op de foto in bijlage. Kwam thuis en zakje leeg, misschien nog 20mg... Geen idee wat er gebeurt is, want was nuchter, en ben altijd heel voorzichtig met zakjes enzo

Jezus...
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
geflipt zei:
Nog niks keta...

Ik ga hem gisteren halen, had twee besteld maar dat was ze vergeten. Gelukkig heb ik die andere nog.

Waaaaant, kijk zelf op de foto in bijlage. Kwam thuis en zakje leeg, misschien nog 20mg... Geen idee wat er gebeurt is, want was nuchter, en ben altijd heel voorzichtig met zakjes enzo

Jezus...
Klik om te vergroten...
Geen idee hoe groot dat zakje is, heb je die ketamine nagewogen?
Want ketamine voor het gecrushed is tot fijn poeder lijkt visueel weinig.
Zo lijkt 300mg een klein hoopje maar wanneer het fijngemaakt is tot poeder is het opmerkelijk hoeveel lijntjes je eruit krijgt.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#8
mandragora zei:
Geen idee hoe groot dat zakje is, heb je die ketamine nagewogen?
Want ketamine voor het gecrushed is tot fijn poeder lijkt visueel weinig.
Zo lijkt 300mg een klein hoopje maar wanneer het fijngemaakt is tot poeder is het opmerkelijk hoeveel lijntjes je eruit krijgt.
Klik om te vergroten...
Neeneenee, ik heb dat zakje goed bekeken. Alles was eruit. Is 20-30mg, at best. En nergens in huis of in mijn rugzak terug te vinden...
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#9
geflipt zei:
Neeneenee, ik heb dat zakje goed bekeken. Alles was eruit. Is 20-30mg, at best. En nergens in huis of in mijn rugzak terug te vinden...
Klik om te vergroten...
Had je een weegschaal dan? Geloof me, had een keer K gekregen in zo'n extreem klein potje op vakantie, peperduur ook nog en dacht opgelicht te zijn. Leek echt op 50mg. Na wegen bleek het gewoon 1g te zijn. Je ogen zijn geen weegschaal jammer genoeg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."