#1
Dank voor je reactie Portobello! Ik heb er weleens over gepraat met een prof, maar ik praat er sowieso makkelijk over en ben mij zeer bewust van mijn gevoeligheid. Ook als het gaat om misbruiken van middelen, vorig najaar mezelf helemaal laveloos geslikt met xtc. Had het zelf eigenlijk niet door dat ik teveel bijpakte, onnodig ook. De twee gelegenheden daarna heb ik mij rustig gehouden, gewoon normaal gedaan. Ik drink praktisch nooit, af en toe een speciaalbiertje hooguit. Dank voor je advies, ik hou het in de gaten, mocht ik vastlopen is praten met een pro voor mij altijd een optie.