#1
Nice🤣Ik ben wel eens in slaap gedommeld met uptempo hardcore op de headphone en schrok wakker toen de set was afgelopen en er een hardstyle set begon te draaien, vanwege het slomere tempo.![]()
Ik moest een keer een MRI scan laten maken in het ziekenhuis. Toen mocht je eigen muziek meenemen. Ik een CD van pussylounge (volgens mij) meegenomen en op laten zetten.
Maar tijdens de MRI moet je heel diep blijven ademen omdat dat beter is voor het resultaat.....ik begin gewoon in slaap te vallen met die muziek keihard op in die scan.
De mevrouw moest me twee keer door de intercom roepen om mij wakker te houden zodat ik stevig door zou ademen😂
