#1
Zeker. Veel lekkere platen uitgebracht. Deze blijft ook zo goed.
lekker nummer,
dit is en blijft mijn Mecanno Twins topper.
Zeker. Veel lekkere platen uitgebracht. Deze blijft ook zo goed.
lekker nummer,
dit is en blijft mijn Mecanno Twins topper.
Vind deze versie nog net iets vetter..!
Millennium hardcore was ook wel dé hardcore periode. Heerlijk
dit ook,
is een track van 20 jaar geleden.
klinkt toch gewoon epic ten opzichte van die mainstream hardcore van nu?
Goud ja. Doet mij denken aan MoH Pole Position Lap 2. Mijn 2e echte feestje. Zonder drugs nog destijds. Maar wat heb ik genoten toen. Die overgang ook heerlijk.
en deze natuurlijk!
Goud ja. Doet mij denken aan MoH Pole Position Lap 2. Mijn 2e echte feestje. Zonder drugs nog destijds. Maar wat heb ik genoten toen. Die overgang ook heerlijk.
Meer darkcore toch. Maar kan dat ook wel waarderen.
dit ook,
is een track van 20 jaar geleden.
klinkt toch gewoon epic ten opzichte van die mainstream hardcore van nu?
Millennium hardcore was ook wel dé hardcore periode. Heerlijk
Meer darkcore toch. Maar kan dat ook wel waarderen.
Deze ga je ook vet vinden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."