#1
Even lekker schranzen (met hardcore erbij)
Een paar Classic setjes!
Een paar Classic setjes!
Die heb ik vroeger nog op cassettebandje overgespoeld van m'n buurjongen
mijn tijd
Ja wat een nummer is dit, Kiss The Ground is ook zo'n classicDie heb ik vroeger nog op cassettebandje overgespoeld van m'n buurjongen
Die afbeelding 😂 mix and match
Ik ben niet zo goed met titels dus ik moest hem ff opzoeken, maar die is idd ook lekkerJa wat een nummer is dit, Kiss The Ground is ook zo'n classic
Ja ik herken het wel, zit ik tegen Shazam te zingen hoe het nummer ging omdat ik niet op de naam kan komen....Ik ben niet zo goed met titels dus ik moest hem ff opzoeken, maar die is idd ook lekker
Oehhh ØTTA!! Wat een powervrouw is dat zeg! Lekkere eigen stijl!
Ken je World of Hardstyle ? Van LIP DJ? Precies dit soort Hardstyle. Incl leuke beelden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."