#1
RIP Tomas Lindberg. ![:sleepy:]()
Top! De remix uit 2024 is veel beter uitgewerkt. En, dat gaat trouwens ook met Queen II gebeuren, eind maart.
Top! De remix uit 2024 is veel beter uitgewerkt. En, dat gaat trouwens ook met Queen II gebeuren, eind maart.
Ik doelde op de remix, niet de remaster. In 2024 uitgebracht op digipack met bijzondere uitwerking van de instrumenten hoorbaar, betere mix van drums en dergelijke.
Maar inderdaad zal ik als ik jou was eerst zelf luisteren. Kun je altijd nog denken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."