Ik heb afgelopen zondag een momentje gepakt om weer eens lekker van muziek te genieten en zoals beloofd 2 nieuwe nummers in de playlist gezet.
@alles gaat voorbij: Trainspotting, ik verwachtte het al een beetje, sloeg toch niet aan. Ik ging er met open mind in en heb echt geprobeerd me te laten meenemen, maar het mist voor mij heel erg de melodie en emotie die ik vaak in muziek zoek. Ik heb 'm halverwege geskipt en er was zo'n verschil met het volgende nummer. Al meteen de 1e seconde nam Ott's
A Nice Little Place me mee en liet me niet meer los. Dus helaas, maar toch bedankt voor de tip!
En
@Mindless: Dreamsters verwachtte ik wel van te gaan genieten. Het begon heel fijn en ik had meteen de verwachting dat dit wel een nieuwe favoriet kon worden, maar op 31 seconden komt er een constant herhalende beat bij (boem tik, boe-boem tik, boem tik, boe-boem tik) en die was zo afleidend en vervelend dat hoe hard ik me ook op de andere melodietjes en glitchy geluidjes probeerde te focussen, ik me meer en meer eraan ergerde. (En achteraf had ik het kunnen weten als ik beter naar het nummer had geluisterd, maar ik wilde er juist zo onbevooroordeeld mogelijk aan beginnen en me laten verrassen.) Dus helaas heb ik die ook moeten afzetten. Maar ook jij toch bedankt! (En misschien dat ik 'm nog een keer probeer op LSD, misschien dat ik muziek dan anders waardeer...)
Een volgende keer zet ik 2 psychedelische 60's-nummers in de lijst!