Over een half uurtje neem ik weer 0,5 gram en dit keer zonder citroensap
De amanitas kunnen aardig uiteen lopen qua dosering ibogeenzuur en muscimol. 1 cap kan 10x meer bevatten dan een andere, poeder is daarin wel fijner vooral vanuit een grotere batch. Ben benieuwd wat het je gaat brengen! Binnenkort staan ze weer volop buiten, vaak groeien ze in symbiose met de eik. In de over op 40 graden, decarboxyleren en je hebt je eigen lading.
Laat ons weten hoe het was! Ik ben wel benieuwd eigenlijkIk heb bericht van de verkoper ik ga het water tot 80 graden Celsius verwarmen en dan in een thermoskan voor 30 minuten laten trekken met citroensap. Morgen ochtend! Ben benieuwd.![]()
Zal ik doen, het was vrij lastig om (goede) informatie er over te vinden dus bouw langzaam de doseringen op. en wil ook wel capsules proberen als ik me verzekerd genoeg voel.Laat ons weten hoe het was! Ik ben wel benieuwd eigenlijk
Ja weet ik was ook al van plan om ze zelf te zoeken maar kon het niet laten hahaDe amanitas kunnen aardig uiteen lopen qua dosering ibogeenzuur en muscimol. 1 cap kan 10x meer bevatten dan een andere, poeder is daarin wel fijner vooral vanuit een grotere batch. Ben benieuwd wat het je gaat brengen! Binnenkort staan ze weer volop buiten, vaak groeien ze in symbiose met de eik. In de over op 40 graden, decarboxyleren en je hebt je eigen lading.
Begrijpelijk, veel plezier gewenst en een leuk tripreport zou gaaf zijn!Ja weet ik was ook al van plan om ze zelf te zoeken maar kon het niet laten haha
Het werkt op de GABA receptor. Het is een downer en sedeert. in hoge doseringen werkt het als een deliriant.Wat is de werking van die vliegenzwam?
Ik vraag me af of ik ga trippen volgens mij is de dosering daar te laag voor over een kwartiertje neem ik het in. Ik ben er wel benieuwd naar en wil het in de toekomst proberen, maar dan zeker met een tripsitter erbij voor de veiligheid.Begrijpelijk, veel plezier gewenst en een leuk tripreport zou gaaf zijn!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."