Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerpakking rc vendor

Verpakking rc vendor

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
H
HansgranaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag u allen.

Ik heb een aantal 1p-lsd zegel binnen gekregen van een bekende rc vendor, ook kreeg ik er gratis 2 Methallylescaline pellets bij. Nu heb ik het post pakketje nog niet open gemaakt. Is het slim om dit te doen en opnieuw te verpakken. Of kan ik het allemaal ongeopent laten zitten en blijft de 1p-lsd zijn waarde behouden?
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ligt er aan hoe de verkoper het verpakt heeft, maar dat zie je pas als je het pakketje open maakt.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hansgranaat zei:
Dag u allen.

Ik heb een aantal 1p-lsd zegel binnen gekregen van een bekende rc vendor, ook kreeg ik er gratis 2 Methallylescaline pellets bij. Nu heb ik het post pakketje nog niet open gemaakt. Is het slim om dit te doen en opnieuw te verpakken. Of kan ik het allemaal ongeopent laten zitten en blijft de 1p-lsd zijn waarde behouden?
Klik om te vergroten...
Meestal zitten de rc's in een apart gripzakje. Dus dan kan je het pakketje openmaken, en de gripzakjes apart bewaren. Er zit dan meestal ook een label op waarop staat om welk middel het gaat.
H
HansgranaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb hem open gemaakt. Zat in een alu verpakking niet luchtdicht en daarna in een grip zakje.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hansgranaat zei:
Ik heb hem open gemaakt. Zat in een alu verpakking niet luchtdicht en daarna in een grip zakje.
Klik om te vergroten...

Gripzakje bewaren dus.
En ik zou de naam zichtbaar houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."