Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN-Desethylisotonitazene

N-Desethylisotonitazene

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand bekend met deze RC? Het schijnt krachtiger te zijn als fentanyl. Krijg 50mg als tester als e-liquid.

Volgens reddit zou 50ug al genoeg moeten zijn maar zit met mega tolerantie 100mg oxycodon is voor mij niet gevaarlijk mits er (niet veel) drank en benzodiazepines of barbs bij zitten. Screenshot_20240117_012734_Reddit.jpg

Dit is de beste informatie die ik kon vinden maar vroeg me af of er iemand ervaring mee heeft.

Be safe!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit stoppen ze stiekem steeds meer in batches hero die naar Europa gaan. Zenes. Totaal niet te vergelijken met de real deal (wss ook niet met oxy) en het heeft geen benen (het houdt heel kort aan WD schiet er erg snel in) het fuckt je tolerantie soort van permanent dus je kan beter meteen stoppen met oxycodon slikken daar zal je toch niks meer aan hebben nadat je dit "geproeft" hebt. Verder

Dus overweeg t goed
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Holy shit wat potent. Dat verbleekt zelfs LSD 😅. Met dan wel het verschil dat opioïden dodelijk kunnen zijn als je te veel neemt.

Persoonlijk zou ik al afraden om zelf poeder te mengen of een oplossing te maken. Tenzij je een hazmat suit en zuurkast tot je beschikking hebt. Want holy shit 50 microgram is zo weinig. Dat kan echt overal terechtkomen.
Ook met jouw tolerantie @Tijdloos
Want stel je kan 10 keer zoveel hebben. 500 microgram is nog steeds niet een hoeveelheid die je met het blote oog kunt zien.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paranoize. zei:
Dit stoppen ze stiekem steeds meer in batches hero die naar Europa gaan. Zenes. Totaal niet te vergelijken met de real deal (wss ook niet met oxy) en het heeft geen benen (het houdt heel kort aan WD schiet er erg snel in) het fuckt je tolerantie soort van permanent dus je kan beter meteen stoppen met oxycodon slikken daar zal je toch niks meer aan hebben nadat je dit "geproeft" hebt. Verder

Dus overweeg t goed
Klik om te vergroten...
Dank voor de informatieve post. Ik zal hier maar vanaf zien. Weet je of dit voor alle 'Zenes' geld?
Ik houd het wel bij oxycodon en fentanyl of sufentanil als ik die weer eens krijg aangeboden.
Peace
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Dank voor de informatieve post. Ik zal hier maar vanaf zien. Weet je of dit voor alle 'Zenes' geld?
Ik houd het wel bij oxycodon en fentanyl of sufentanil als ik die weer eens krijg aangeboden.
Peace
Klik om te vergroten...
Nee de ene werkt heel kort en de ander juist weer langer maar ze staan er wel om bekend dat ze je tolerantie "permanent" verpesten

Zou er inderdaad van uit de buurt blijven
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Holy shit wat potent. Dat verbleekt zelfs LSD 😅. Met dan wel het verschil dat opioïden dodelijk kunnen zijn als je te veel neemt.

Persoonlijk zou ik al afraden om zelf poeder te mengen of een oplossing te maken. Tenzij je een hazmat suit en zuurkast tot je beschikking hebt. Want holy shit 50 microgram is zo weinig. Dat kan echt overal terechtkomen.
Ook met jouw tolerantie @Tijdloos
Want stel je kan 10 keer zoveel hebben. 500 microgram is nog steeds niet een hoeveelheid die je met het blote oog kunt zien.
Klik om te vergroten...
Even terugkomen hierop want het pure poeder is bizar net als isotonitazene ook maar dat is minder potent. Ik laat het mixen door een expert die al lang in een lab werkt (legit/legaal) maar die maakte voor mij gelijk in 1x 500mg in een veilige manier en heeft toegang tot allerlei laboratoria uitrusting. Kan alleen als die zelf nog werkt als laatst en ik achter de schermen zit/ settings verander zodat we beiden anoniem blijven.

Even ter waarschuwing mochten anderen denken dat het makkelijk is.. moet zo nauwkeurig gewogen worden met zeer dure weegschalen en bescherming dat dit alleen een professioneel kan bewerken om het om te toveren tot netjes exact 15ug en 10ug per pompje. Met waarschuwing erop geplakt.

Maar het verpest de tolerantie compleet. Eerst was heel weinig al zat of soms bijna teveel. Nu is die grens te ver omhoog gegaan. Dus ben nu het zeer langzaam aan het afbouwen tot ik weer met oxycodon alleen verder kan.

Einde waarschuwing over deze monsterlijke potente NPS.

Be safe everyone!!

Als ik geen chronische zenuwpijn had was ik er überhaupt niet aan begonnen. Ga proberen over te stappen naar Fentanyl pleisters en de neus sprays zodra ik genoeg gezakt ben. Geen zin in ontwenningsverschijnselen in deze vakantie en heb genoeg om een tijd vooruit te kunnen. Enige zene die minder gevaarlijk is zou Protonitazene zijn maar blijf daar maar vanaf tenzij je 1kg hebt om de tolerantie bij te kunnen houden.

Ik overdrijf express in de hoop zoveel mogelijk mensen te weren.

Het werkt moet ik eerlijk zeggen wel prima tegen mijn type pijn.

Again be safe! En laat het aan de experts over.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."