#1
Dit is een broodje aap verhaal, inderdaad. Het wordt inderdaad veel verteld, en ongetwijfeld geloofd door mensen die over de middag even bijtanken en denken/hopen dat het niet zal opvallen, maar er is dus niets van aan.
Ligt volgens mij ook aan de kwaliteit van de wodka.
De wat duurdere varianten die zijn wel grotendeels geurloos en smaakloos volgens mij. Neemt niet weg dat het niet ruikt alsof je een glas water hebt gedronken idd