Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc daarna 4mmc?

3mmc daarna 4mmc?

2 antwoorden
410 weergaven
18-5-2026
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mede DF'ers

Ik vier vrijdag mijn verjaardag. (15 boys bij iemand thuis, geen kaas en worst in een cirkel).

Ik ben van plan om op mn bday wat 3m en wat biertjes te doen, en dan na afloop lekker af te sluiten met wat 4m thuis.

Heb zelf veel ervaring met 3m maar 4m nog nooit gedaan. Niet zoveel zin om op mn verjaardag er mega waus erbij te lopen.

Klinkt dit als een solid plan of werkt de 4mmc dan een stuk minder? (Verwacht wel iets minder)

Puur benieuwd naar ervaringen aangaande deze situatie!

Let me know!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bengozy zei:
Beste mede DF'ers

Ik vier vrijdag mijn verjaardag. (15 boys bij iemand thuis, geen kaas en worst in een cirkel).

Ik ben van plan om op mn bday wat 3m en wat biertjes te doen, en dan na afloop lekker af te sluiten met wat 4m thuis.

Heb zelf veel ervaring met 3m maar 4m nog nooit gedaan. Niet zoveel zin om op mn verjaardag er mega waus erbij te lopen.

Klinkt dit als een solid plan of werkt de 4mmc dan een stuk minder? (Verwacht wel iets minder)

Puur benieuwd naar ervaringen aangaande deze situatie!

Let me know!
Klik om te vergroten...
Als je geteste 3mmc hebt zie ik geen reden om te switchen. 🤞
(Ik ben geen poly gebruiker)

Als je geteste 4mmc hebt zie ik geen reden om 3mmc te gebruiken.
(4mmc is 🫶)


Maar dan moet je wel echte 4mmc hebben.

Waarom sluit je niet af met wat keta?
Zie ik heel vaak voorbij komen op DF.
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Als je geteste 3mmc hebt zie ik geen reden om te switchen. 🤞
(Ik ben geen poly gebruiker)

Als je geteste 4mmc hebt zie ik geen reden om 3mmc te gebruiken.
(4mmc is 🫶)


Maar dan moet je wel echte 4mmc hebben.

Waarom sluit je niet af met wat keta?
Zie ik heel vaak voorbij komen op DF.
Klik om te vergroten...
Omdat ik op mijn verjaardag er niet bij wil lopen als een wause idioot. Ik heb sommige vrienden al jaren niet gezien.
Het is gewoon een verjaardag die begint om 18:00 en eindigt om 01:00.
3mmc vind ik meer een social lubricant, en ik zie er nog normaal uit als ik de dosis bescheiden houd.

Als ik een lijn 4m wegbeuk en hij valt iets te heftig vind ik het niet relaxt om als de jarige als een debiel hard te gaan. Moet ook nog een uurtje met de trein naar huis erna.

Vind het relaxt om na afloop thuis nog ff lekker waus muziek te luisteren en ff flink hard te gaan. Daarom de switch.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."