Kleine sidenote = Dit is mijn eerste tripreport dus alvast sorry als het van wat mindere kwaliteit is
Ik was vandaag de avond begonnen met om
19:10 -
10mg Oxycodon te nemen ik voel er ondertussen
(21:20) nogsteeds niks van dus ik pak er
2mg Lorazepam bij en blijf dit ondertussen live updaten elke 30 minuten en anders morgen met alles wat ik me er dan nog van terugbrengen kan.
+|- 5 min Heb nu net de
2 mg Lorazepam genomen en ga nu lekker zappen op youtube, Voel nu eigenlijk totaal niks van de oxycodon het is nu ook ondertussen 21:22, Dus het had al lang een effect moeten geven denk ik, voel me nu zelf over het algemeen al best relaxed en zit in een chille setting.
+|- 30 min Ik begin nu inderdaad wel de effecten van de Lorazepam langzaam te voelen het is nu een soort relaxde wolk die langzaam maar zeker over me heen komt, En sinds het ook mn eerste x is dat ik
2mg neem (normaal neem ik vaak
1mg) merk ik ook zeker dat het wel al iets zwaarder is dan normaal, Het valt te vergelijken met de afterglow die je krijgt de ochtend na een dikke joint gerookt te hebben pfff...
+|- 45 min Ik kan eigenlijk op dit moment nu niks anders zeggen dan Pfff... Hij is er nu wel flink ingehakt mn spieren zijn slapper (niet een beetje ook, heb gewoon een couch lock maar dan 3x erger vergeleken met indica wiet) En ben vreselijk moe, Ik weet nu ook niet hoelang ik het nog uithoud tot ik in slaap donder.. Zal waarschijnlijk sneller gaan dan vooraf gedacht.
+|- 60 min ik heb met mn domme hoofd besloten om nog
3mg bij te nemen want het inhakken is nu al voorbij en begin al snel weer op te nuchteren terwijl dit misschien pas de 7e x is dat ik benzos gebruik in 1,5 jaar tijd, Dus het word nu afwachten op verder effect en ik hoop dat het niet teveel is en niet te weinig, Voor de rest ben ik nu als ik het op een schaal moest een
6/10 qua effect wat waarschijnlijk wel sterker word naarmate de nacht nadert.
+|-120 op dit moment voelde ik het effect wel flink van de lorazepam ik kon geeneens meer opstaan zonder om te vallen, heb hierna nog 15 min gebeld met een vriend en donderde in slaap.
Dit is mijn eerste tripreport dus tips/ideeen hoe ik het kan verbeteren zouden fijn zijn en voor de rest beste mensen nog een fijne dag toegewenst.