Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kleine sidenote = Dit is mijn eerste tripreport dus alvast sorry als het van wat mindere kwaliteit is Ik was vandaag de avond begonnen met om 19:10 - 10mg Oxycodon te nemen ik voel er ondertussen (21:20) nogsteeds niks van dus ik pak er 2mg Lorazepam bij en blijf dit ondertussen live updaten elke 30 minuten en anders morgen met alles wat ik me er dan nog van terugbrengen kan. +|- 5 min Heb nu net de 2 mg Lorazepam genomen en ga nu lekker zappen op youtube, Voel nu eigenlijk totaal niks van de oxycodon het is nu ook ondertussen 21:22, Dus het had al lang een effect moeten geven denk ik, voel me nu zelf over het algemeen al best relaxed en zit in een chille setting. +|- 30 min Ik begin nu inderdaad wel de effecten van de Lorazepam langzaam te voelen het is nu een soort relaxde wolk die langzaam maar zeker over me heen komt, En sinds het ook mn eerste x is dat ik 2mg neem (normaal neem ik vaak 1mg) merk ik ook zeker dat het wel al iets zwaarder is dan normaal, Het valt te vergelijken met de afterglow die je krijgt de ochtend na een dikke joint gerookt te hebben pfff... +|- 45 min Ik kan eigenlijk op dit moment nu niks anders zeggen dan Pfff... Hij is er nu wel flink ingehakt mn spieren zijn slapper (niet een beetje ook, heb gewoon een couch lock maar dan 3x erger vergeleken met indica wiet) En ben vreselijk moe, Ik weet nu ook niet hoelang ik het nog uithoud tot ik in slaap donder.. Zal waarschijnlijk sneller gaan dan vooraf gedacht. +|- 60 min ik heb met mn domme hoofd besloten om nog 3mg bij te nemen want het inhakken is nu al voorbij en begin al snel weer op te nuchteren terwijl dit misschien pas de 7e x is dat ik benzos gebruik in 1,5 jaar tijd, Dus het word nu afwachten op verder effect en ik hoop dat het niet teveel is en niet te weinig, Voor de rest ben ik nu als ik het op een schaal moest een 6/10 qua effect wat waarschijnlijk wel sterker word naarmate de nacht nadert. +|-120 op dit moment voelde ik het effect wel flink van de lorazepam ik kon geeneens meer opstaan zonder om te vallen, heb hierna nog 15 min gebeld met een vriend en donderde in slaap. Dit is mijn eerste tripreport dus tips/ideeen hoe ik het kan verbeteren zouden fijn zijn en voor de rest beste mensen nog een fijne dag toegewenst."
"_shikantaza zei: Toen ik de titel las, dacht ik: dit wordt saai. En inderdaad! 😄 Pas je op met die hoge doseringen en combineren met opiaten? Klik om te vergroten... ja sorry eerste tripreport weetje"
"Ik heb vandaag 5 pilletjes met elk 1 mg Lorazepam meegekregen van een vriend, Dus daarna vroeg ik me af is het het best om ze gewoon met een glaasje water te nemen en daarna te gaan slapen of kan ik een pilletje verpulveren of los in een sigaretje stoppen en oproken met de vraag erbij is het hier wel potent genoeg voor/ heeft het uberhaupt wel zin en effect?"
"MyLittlePonyPack zei: Gewoon met een glaasje water innemen👍😅 Klik om te vergroten... ja d8 ik al maar ik heb niet zoveel ervaring met benzos haha dus d8 dat het misschien iets was wat meer voorkomend was, Dankjewel"
"De Apotheker zei: Bij deze ik zou überhaupt geen een pil roken laat staan een waar maar 1 milligram aan werkzame stof in zit😅 Klik om te vergroten... ik had het zelf bedacht meer met het idee van 'je weet maar nooit of het wel of niet mogelijk is'"
"De Apotheker zei: Ik denk dat de eerste vraag vooral is of je een verbrande pil aan bindmiddel etc in je longen wilt hebben... Klik om te vergroten... ja heb je wel gelijk in miss beter om gewoon te slikken."
"Kordie zei: Waarom zou je het roken? Klik om te vergroten... geen idee eig, miss ook wat afgedwaald qua gedachtes haha"