#1
Ah ja het is natuurlijk 's nachts. Ik party meestal gewoon overdag.LOL ..... Gewoon even verder lopen en achter wat struikgewas. Die snelweg ligt over een flinke afstand verhoogd, en heeft aan de buitenkanten van de berm naar beneden schijnende lampen hangen: heel handig voor het afmeten !
That's the spirit!Was ook geen probleem geweest als iemand (op weg naar of van een toilleteerplek) het wel gezien had.