Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik 4-FMA nemen?

Kan ik 4-FMA nemen?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
FerdFatoehaus zei:
4-fma leip spul was da
Klik om te vergroten...
Zoals alle RC's eigenlijk wel zijn.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
MyLittlePonyPack zei:
Dit topic is 6 jaar oud😂
Klik om te vergroten...
Kracht van herhaling 🤣
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
4-fma leip spul was da
T
Trippen1999Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo,

Ik heb online 12 4-fma pillen besteld.
*modknip* Link naar vendor verwijderd, is niet toegestaan. Lees graag even de forumregels.

De bijsluiter zegt echter dat het niet voor consumtie is en dat het irritatie in de luchtwegen kan veroorzaken.
Dit is toch wel gewoon de standaard 4-fma die als drug wordt gebruikt, of is dit toch iets anders en kan ik het niet nemen?
Zijn hun verplicht deze informatie als bijsluiter erbij te geven?

Ik wil het toch even zeker weten :)

Bedankt en fijn weekend
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Trippen1999
4-FMA is een zogezegde RC (Research Chemical) drug, dat zijn relatief nieuwe drugs die niet of nauwelijks onderzocht zijn en (nog) niet op de drugslijst staan.
Dus mogen die vrij verkocht worden, maar om aansprakelijkheid van gebruikers te ontlopen zeggen ze er altijd bij dat het niet voor consumptie geschikt is, maar voor onderzoeksdoeleinden (de stoffen testen op ratten bijvoorbeeld). dit is gewoon standaard, doen de Vendors allemaal. Volgens mij is dit inderdaad verplicht, want stoffen die je verkoopt/ kopen kan voor gebruik/inname moeten voldoen aan allerlei eisen (veilig zijn bijvorbeeld) en daar is bij RC drugs uiteraard geen sprake van omdat uitgebreid onderzoek die dat bevesigt ontbreekt.

Als je RC's gebruikt moet je je realiseren dat je je eigen proefkonijn bent en nergens kan aankloppen om eventuele schade te verhalen als een en ander fout gaat.
T
Trippen1999Lid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
@Trippen1999
4-FMA is een zogezegde RC (Research Chemical) drug, dat zijn relatief nieuwe drugs die niet of nauwelijks onderzocht zijn en (nog) niet op de drugslijst staan.
Dus mogen die vrij verkocht worden, maar om aansprakelijkheid van gebruikers te ontlopen zeggen ze er altijd bij dat het niet voor consumptie geschikt is, maar voor onderzoeksdoeleinden (de stoffen testen op ratten bijvoorbeeld). dit is gewoon standaard, doen de Vendors allemaal. Volgens mij is dit inderdaad verplicht, want stoffen die je verkoopt/ kopen kan voor gebruik/inname moeten voldoen aan allerlei eisen (veilig zijn bijvorbeeld) en daar is bij RC drugs uiteraard geen sprake van omdat uitgebreid onderzoek die dat bevesigt ontbreekt.

Als je RC's gebruikt moet je je realiseren dat je je eigen proefkonijn bent en nergens kan aankloppen om eventuele schade te verhalen als een en ander fout gaat.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je uitgebreide duidelijke reactie!
T
The Curious CatLid
01-01-2024, 00:00
#7
8️⃣6️⃣ zei:
Als je RC's gebruikt moet je je realiseren dat je je eigen proefkonijn bent en nergens kan aankloppen om eventuele schade te verhalen als een en ander fout gaat.
Klik om te vergroten...
“niet voor menselijke consumptie”
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
The Curious Cat zei:
“niet voor menselijke consumptie”
Klik om te vergroten...

Dit topic is 6 jaar oud😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."