#1
Top man! Ik vind je dosis wel erg hoog..Ok, update: festival gehad (Supremacy), geen loperamide, wel mdma-pil gebruikt (ongeveer 250 mg). Was een superfeest en de dag erna geen last van misselijkheid! Helemaal top! Bedankt voor jullie reacties.
Hoe heb je het aangepakt?