Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 weken achter elkaar feest

2 weken achter elkaar feest

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JowieeeeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Aaaaaah je bedoelt rare ogen als in ‘mensen kijken naar je’, helder. Sorry haha, begreep het niet, dacht oprecht dat je het over de 🤪-ogen had die mensen krijgen als ze te fanatiek aan de XTC hebben gezeten.

Ik baal er trouwens ook enorm van dat 6-APB eruit is. Eén van de best geslaagde RC’s ever i.m.o.
Klik om te vergroten...
Jaa! Soort wonder middel onder de raves. Werkt lang en voelt als xtc en speed. Helaas, misschien ooit een comeback
J
JowieeeeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Dan heb je nog mooi twee weken om je in te lezen😌




Klinkt ergens wel een beetje alsof je jezelf behoorlijk wat hebt aangepraat omtrent drugs… Want “pas loskomen” van een kwartje X, idk. Laat je je pillen testen? Weet je hoeveel je neemt?
De meeste mensen hebben meer dan een kwartje nodig om wat te voelen, tot 80mg MDMA wordt als een lichte dosis omschreven en het heeft hoe dan ook een threshold… Daarnaast, ook pep zorgt bij veel voor een zelfvertrouwenboost, zéker icm alcohol. Sterker nog: pep (en sos) werkt ook op je dopamine receptoren (geluks-gevoeletje), net zoals MDMA. Wel aanzienlijk minder, maar volgens mij is het grote verschil tussen de twee vooral dat je van pep minder snel gaat wauzen en minder de “love vibe” hebt. Als dat is wat je zoekt (én daarnaast geen shit buiten je comfortzone wil proberen), zijn er weinig alternatieven. Maar die drie middelen die je wel eens geprobeerd hebt, en hun effecten, vallen of staan echt met jouw mindset: Hoe jij de avond ingaat. Als jij denkt dat je als “hardcore diehard” alleen kan genieten en mee kan gaan met de rest met MDMA op, dan gaat het sowieso niks worden zonder MDMA. Iedereen werkt anders, en misschien heeft het heel andere effecten op jou… Maar uiteindelijk zal geen enkele drug jouw zelfvertrouwen daadwerkelijk opkrikken: Moet je zelf doen.

Maargoed… het duurt in elk geval even voor de voorraden stofjes in je hersens weer zijn aangevuld nadat je MDMA hebt gebruikt, daarom wordt vaak de drie maanden regel aangehouden. Met een lage dosis zal de schade wel meevallen als je een keertje kort op elkaar X gebruikt, maar de kans is wel groot dat je er de tweede keer veel minder van voelt. Zonde dus. Kies welke avond je het liefst MDMA gebruikt, en bedenk wat je de andere avond doet.

Maar ik wil je nog wel een keer aanmoedigen je gewoon ff in te lezen. Zie bijvoorbeeld dit subtopic, en dan vooral het handboek: https://drugsforum.nl/forums/mdma-xtc.3/ Ik vind je openingszin echt bezopen namelijk, wel drugs gebruiken maar niet weten wat je doet🤷🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je lange bericht, ja het was een beetje wazig omdag ik het heb moeten aanpassen. Maar bedankt voor de info, ben wel bekend met mdma en speed en 3mmc, alelen hoevaak en wat je wel en niet precies kan doen niet, gebruik het gewoon en zie het wel. Gebruik meestal 2-3 halfjes op een rave, dat kwartje bedoelde ik voor als ik het meng met speed. Heb namelijk veel gesprekken op raves (uiteraard😂) en kom heel vaak mensen tegen die speed en xtc mengen, 3mmc met speed op het einde voor die laatste boost. Dus vandaar dat ik vroeg of mensen dit ook doen of niet, gebruikte zelf veel 6apb maar nadat dit verboden is geworden en niet beschikbaar was meer overal, ben ik weer terug gegaan op mdma en speed en 3mmc (helaas maar 6 maanden mogen genieten van de 6apb). Nu zit ik natuurlijk in een dubio, aangezien je met 6apb veel kon en het lang duurde, ben ik in die korte tijd toch echt gewend geraakt om op raves tot wel 12 uur volop te gaan, vandaar dat ik om advies vraag, ik weet zelf dat het schadelijk is en niet goed, maar ja, dat is drugs nou eenmaal en accepteer je als je het doet en mixt. Toch waarschuwen mensen mij op raves om niet alchol te doen aangezien je niet doorhebt dat je te veel drinkt en persoonlijk heb ik vanaf jongs af aan meegekregen alchol en drugs no go, t is een beetje een soort automatisme al kan het wel. Maar super bedankt voor jou reactie!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jowieeeee zei:
en kom heel vaak mensen tegen die speed en xtc mengen
Klik om te vergroten...
Ik ga nie liege, doe ik ook wel eens… Maar is wel echt zoooonde van je mdma ervaring, pep overheerst dan echt. Laatste keer mdma voor mij was in de kerstvakantie, dus toen had ik een hele poos m’n adhd medicatie niet gebruikt. En zelfs dat merkte ik gigantisch: echt in tijden niet zo genoten van de mdma.
Als je gewoon lekker strak wil staan, kan je het imo veel beter bij pep houden. Misschien andere dosissen uitproberen? Dat je wel dat losgaan/zelfvertrouwrn gevoel krijgt?

Jowieeeee zei:
ik weet zelf dat het schadelijk is en niet goed, maar ja, dat is drugs nou eenmaal en accepteer je als je het doet en mixt. Toch waarschuwen mensen mij op raves om niet alchol te doen aangezien je niet doorhebt dat je te veel drinkt en persoonlijk heb ik vanaf jongs af aan meegekregen alchol en drugs no go, t is een beetje een soort automatisme al kan het wel.
Klik om te vergroten...
Hmmmm… Ja idk, tis een harm reduction forum dus niet helemaal het juist advies: maar ik mix dus ook wel eens. Eigenlijk bijna standaard met alcohol, maar ook wel eens met andere middelen. Maar mdma en speed samen is wel echt gewoon heul belastend voor je hart.
Idk… zou je toch gewoon wat meer inlezen via die link die ik je stuurde en dan kijken naar welk risico je het wel en niet waard vindt om te nemen. En ik zou dus sowieso niet zo kort achter elkaar voor mdma gaan. Heeft ook echt risico’s maar ik vind t vooral zonde van je ervaring.

Veel plezier alvast!
J
JowieeeeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Ik ga nie liege, doe ik ook wel eens… Maar is wel echt zoooonde van je mdma ervaring, pep overheerst dan echt. Laatste keer mdma voor mij was in de kerstvakantie, dus toen had ik een hele poos m’n adhd medicatie niet gebruikt. En zelfs dat merkte ik gigantisch: echt in tijden niet zo genoten van de mdma.
Als je gewoon lekker strak wil staan, kan je het imo veel beter bij pep houden. Misschien andere dosissen uitproberen? Dat je wel dat losgaan/zelfvertrouwrn gevoel krijgt?


Hmmmm… Ja idk, tis een harm reduction forum dus niet helemaal het juist advies: maar ik mix dus ook wel eens. Eigenlijk bijna standaard met alcohol, maar ook wel eens met andere middelen. Maar mdma en speed samen is wel echt gewoon heul belastend voor je hart.
Idk… zou je toch gewoon wat meer inlezen via die link die ik je stuurde en dan kijken naar welk risico je het wel en niet waard vindt om te nemen. En ik zou dus sowieso niet zo kort achter elkaar voor mdma gaan. Heeft ook echt risico’s maar ik vind t vooral zonde van je ervaring.

Veel plezier alvast!
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je bericht weer! Hulpvol! Ja klopt pep is ook wel goed, en weetje laten we heel eerlijk het ligt natuurlijk wel aan hoe goed je speed is, heb nu al paar keer op rij reten slechte speed, vandaag ook dat ik het wel wil mengen, nu met mijn dealer er over gehad, hij gaat nieuwe regelen (is een betrouwbaar persoon) dus misschien toch alleen de hele avond pep, even aankijken. Neem voor de zekerheid wat anders mee mocht het echt ns worden. Komt goed en super bedankt voor je bericht, we zijn mensen en moeten allemaal leren, maakt het net een stukje makkelijker zo!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."