#1
Beste
Is
Is
Beste Kordie
Ik heb de forumregels niet gelezen om eerlijk te zijn...
Neem aan dat mijn vraag niet mag volgens de regels 🙂🙃
Mijn oprechte excuses, verwijder meteen mijn post.
Vriendelijke groeten
Dat is bij deze newbie al 3 1/2 jaar geleden.Bij een Newbie komen de regels mega groot in beeld de eerste x dat je online gaat.
Ik heb altijd geleerd om NOOIT zomaar op ok te klikken.
(gratis tip van mij 👍)
Door je niet aan die regels te houden breng het voortbestaan van dit forum in gevaar.Weet ondertussen dat ik iets gepost heb wat niet word toegelaten door het regelement, als meerdere mensen het dan zo interessant vinden om daar op door te bomen met meerdere reacties 👍😏😆
Voor deze keer laat ik het gaan omdat je het tijdig hebt verwijdert. Maar neem ajb de forumregels goed door voor je weer iets gaat posten wat niet mag.Weet ondertussen dat ik iets gepost heb wat niet word toegelaten door het regelement, als meerdere mensen het dan zo interessant vinden om daar op door te bomen met meerdere reacties 👍😏😆
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."