Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB maken met gell ( niet met gbl )

GHB maken met gell ( niet met gbl )

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
San-cityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste
Is
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Forumregels niet gezien gok ik :wink:
S
San-cityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste Kordie
Ik heb de forumregels niet gelezen om eerlijk te zijn...
Neem aan dat mijn vraag niet mag volgens de regels 🙂🙃
Mijn oprechte excuses, verwijder meteen mijn post.
Vriendelijke groeten
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
San-city zei:
Beste Kordie
Ik heb de forumregels niet gelezen om eerlijk te zijn...
Neem aan dat mijn vraag niet mag volgens de regels 🙂🙃
Mijn oprechte excuses, verwijder meteen mijn post.
Vriendelijke groeten
Klik om te vergroten...

Bij een Newbie komen de regels mega groot in beeld de eerste x dat je online gaat.

Ik heb altijd geleerd om NOOIT zomaar op ok te klikken.

(gratis tip van mij 👍)
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Bij een Newbie komen de regels mega groot in beeld de eerste x dat je online gaat.

Ik heb altijd geleerd om NOOIT zomaar op ok te klikken.

(gratis tip van mij 👍)
Klik om te vergroten...
Dat is bij deze newbie al 3 1/2 jaar geleden.
S
San-cityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe verwijderd ik mijn post ?
S
San-cityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weet ondertussen dat ik iets gepost heb wat niet word toegelaten door het regelement, als meerdere mensen het dan zo interessant vinden om daar op door te bomen met meerdere reacties 👍😏😆
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
San-city zei:
Weet ondertussen dat ik iets gepost heb wat niet word toegelaten door het regelement, als meerdere mensen het dan zo interessant vinden om daar op door te bomen met meerdere reacties 👍😏😆
Klik om te vergroten...
Door je niet aan die regels te houden breng het voortbestaan van dit forum in gevaar.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
San-city zei:
Weet ondertussen dat ik iets gepost heb wat niet word toegelaten door het regelement, als meerdere mensen het dan zo interessant vinden om daar op door te bomen met meerdere reacties 👍😏😆
Klik om te vergroten...
Voor deze keer laat ik het gaan omdat je het tijdig hebt verwijdert. Maar neem ajb de forumregels goed door voor je weer iets gaat posten wat niet mag.
Bij deze sluit ik ook meteen deze topic.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."