Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp wat gaat hier niet goed?

Help wat gaat hier niet goed?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HansgranaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kleine update, wat voeding gegeven en het ziet er naar uit dat die het gaat halen.

Bedankt voor de tips.

Het gekke vind ik wel dat de andere het wel goed doet. Is het zelfde pot grond..
20230626_170345.jpg
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo'n dun steeltje en zo naakt onderaan. Ziet eruit dat die teveel gestrekt is en teveel water had. Veel licht en voeding heeft die plant nodig. Zonder gaat ze dood.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kraanwater, hittestress.

Geef vooral regenwater.
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij komt voeding tekort, daarom groeit hij niet lekker en krijgen de bladeren die gelige kleur en hangen ze. Ik schat dat je in je 3e week zit bloeifase week 1. Beetje bloeistimulator en enzymen met water van een ph waarde van 6.0 max als t aarde is. Als t kokos is ph 5,8. Begin met een ec van 1,2 en elke week doe je er een 0,1 bij dan zou het goed moeten gaan. Zorg dat je die ph waarde aanhoud vh water en de ec (voedingswaarde ook goed bijhoud) belangrijk. Veel suc6
H
HansgranaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo mede aardbewoners,

Een aantal weken geleden heb ik deze northemlight gepoot. Echter lijkt het er op dat het niet helemaal lekker gaat. Hebben jullie een idee wat ik kan doen ?

Staat buiten in volledig in het licht.
Geef enkel water.

20230619_190350.jpg
M
Mevrouw PlรธpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gokje: beestjes, teveel water, te weinig voeding
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat voeden kan sws geen kwaad, al is het maar een beetje
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
Zo'n dun steeltje en zo naakt onderaan. Ziet eruit dat die teveel gestrekt is en teveel water had. Veel licht en voeding heeft die plant nodig. Zonder gaat ze dood.
Klik om te vergroten...
Denk dat ie ook bladeren weggehaald heeft, iets wat je sws niet gelijk moet doen. Pas als de plant sterk is. Wss ook geen wortelstimulator gebruikt. Denk ook niet dat ie erg groot word als ie uberhaupt nog 3 weken red. Maar je weet t niet he mischien heeft ie geluk๐Ÿ˜…๐Ÿคฃ
H
HansgranaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Danku voor de reacties. Het gekke is heb nog 2 andere staan en die gaan prima. Heb ook geen bladeren weg gehaald. En volledig in de zon staan. Misschien tot te veel water. Ga vandaag beginnen met de voeding.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hittestress kan ook invloed hebben! Helemaal met deze temperaturen en lage luchtvochtigheid de laatste weken.

Enkel water geven is niet genoeg. Wietplanten houden van een ietwat zure grond. Voor aarde PH6. Ze kunnen wel wat wortelstimulator gebruiken denk ik als ik de grote van de plant bekijk.
Wat voor aarde gebruik je? Sommige voorbemeste aarde bevat een te hoge EC waarde. Je bladeren zien ook verbrand namelijk.

Daarnaast denk ik aan overwatering en daardoor kunnen de wortels gaan rotten en verstikken ze zichzelf. Kunnen ze ook te weinig water opnemen. In combinatie met deze temperaturen is dat funest! Helaas heb je autoflowers waardoor je niet veel tijd hebt om van je fouten te leren.

Check mijn topic over verschillende autoflowers. Heb alles wat ik heb gedaan gedeeld. Gezonde planten gekweekt.

Van je fouten kun je alleen maar leren. Er is echt zo ontzettend veel info te vinden online. Door enkele dag een uurtje zelfstudie te doen kun je echt al enorm veel leren. Zo heb ik t ook gedaan. Paar tripjes langs een growshop en tips gevraagd met foto's erbij.

Succes ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™

Wat voor voeding heb je gegeven? En hoeveel? Heb je de ph gemeten? En de ec waarde?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."