Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPregabaline afkick

Pregabaline afkick

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
L
Leeuwtje01Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hee man, ik heb geen ervaring met cold turkey, maar ik heb wel eens afgebouwd en dat was ook geen pretje. Waarvoor gebruikte je het?

Ik gebruik het zelf voor een angststoornis 3x150mg per dag. Werkt goed voor mij.

Is het niet beter om het rustiger af te bouwen?
T
Tur4xLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste mensen,

geen idee waar ik dit plaatsen moet, maar: zijn er mensen die bekend zijn met cold turkey afkick van pregabaline?

Ik wilde al langere tijd stoppen en schommelde al een tijdje tussen 3x 3 (75mg per capsule) en 3x 2 per dag.

ik ben er nu een goede 60 uur af maar ik vind de ontwenning enorm maar dan ook enorm veel lijken op die van ocycodon.

valt me enorm tegen. Ik ben ook net 20 dagen van het roken af en weet even niet waar en hoe ik het zoeken moet
T
Tur4xLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leeuwtje01 zei:
Hee man, ik heb geen ervaring met cold turkey, maar ik heb wel eens afgebouwd en dat was ook geen pretje. Waarvoor gebruikte je het?

Ik gebruik het zelf voor een angststoornis 3x150mg per dag. Werkt goed voor mij.

Is het niet beter om het rustiger af te bouwen?
Klik om te vergroten...

hey man, dat is nu een jaar geleden. Ik had geen angststoornis oid ik kreeg het voor mijn rug. Ik ben door een hel gegaan toen ik stopte. Tot suïcidale gedachten aan toe. Ik kreeg er juist paniek aanvallen van toen ik stopte, daarvoor nooit gehad.

nu weer stabiel maar poeh wat een tijd was dat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."