Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Lees hier al een tijdje mee, en ben zeer blij met alle nuttige informatie die dit forum mij tot nu toe heeft gegeven. Nu heb ik zelf wat vragen, ze kunnen misschien wat stom zijn maar ik ben dan ook een beginner Ik vind het relaxt om voor mijn werk (waar ik zeer geconcentreerd moet zijn en me goed moet voelen) kleine hoeveelheden XTC te nemen. Ik merk dat ik veel beter presteer. Het gaat om 1/8e pil of minder. Verder gebruik ik weinig, heel af en toe op een feestje. Ik heb de volgende vragen: -Is het ongezonder/schadelijker om bijv. 8 x 1/8 pil te nemen dan 1 pil ineens? -Nemen de positieve effecten van een pil sneller af bij bovenstaande manier van gebruiken? -Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? -Is er een vergelijkbare drug die misschien beter is voor het doel wat ik heb? Ik snap dat waarschijnlijk niet veel mensen ervaring hebben met het regelmatig nemen van kleine hoeveelheden. Toch hoop ik dat jullie me wat nieuwe inzichten kunnen geven. Randzaken die niks met mijn vragen te maken hebben ook. Alvast bedankt! groetjes Zuppity"
"Bedankt voor de reacties! Ik merkte er inderdaad minder van de laatste tijd. Denk dat ik het verspreid over 1,5 maand in totaal maar 3 pillen heb genomen, maar de laatste paar keer merkte ik er nog maar weinig van. Ik ga kijken of amfetamine iets voor mij is."