Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pillen die ik tot nu toe heb gebruikt: Speakers = 1e keer was helemaal toppie kwam op zo'n 220-240mg domino's = gaat helemaal waus en strak kwam op zo'n 180mg nadeel, tot 2 keer toe best vaak overgeven. Gele ferrari's = echt geweldig veel hallicunaties en erg waus kwam op zo'n 200mg Blauwe tulpen = dit was een rare, voelde me erg lekker, kwam alleen niet snel op gang. Wel veel hallicunaties maar had niet erg het gevoel alsof ik waus was, kwam op zo'n 170mg Zelda's = erg lekker, heerlijk waus maar niet te, kwam op zo'n 180mg Witte spookjes = deze vond ik maar niks, duurde erg lang voordat je hem een beetje begon te voelen en duurde ook niet lang, was zo'n 160mg Ik ben 95 kilo en wil wel tegen jullie zeggen dat de uitkomst per pip natuurlijk ook verschilt qua lichaams gewicht"