Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste, Forum Ik zit een beetje met een dilema, een tijd geleden heeft mijn psychiater besloten de behandeling te stoppen wat als gevolg heeft dat zij ook gestopt is met het voorschrijven van mijn medicijnen. Nu zou het zo moeten zijn dat mijn dokter dit over moet nemen en dat deed hij ookcin het begin maar nu doet hij een keer moeilijk en schrijft niks meer voor. Ik zit dus nu al een dikke week zonder en kan het bijna niet uithouden voel me zo slecht + mijn psychiese gesteldheid is ook heel erg verslechterd.. Ik weet gewoon echt niet wat te doen, dit zijn de medicijnen die ik altijd slikte: Effexor XR 300mg (antidepresiva) Lorazepam 3×1mg Haldol 1mg Temazepam 40mg Ik heb alles geprobeerd om mij enigzin rustig te houden wied,alcohol maar goed die dingen zijn natuurlijk niet de oplossing. Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit het beste kan oplossen? m.v.g Zoviac"
"Nou het zit zo ik had altijd een mannelijke dokter maar die is een tijd geleden met pensioen gegaan was al 70 altijd goed mee kunnen vinden nooit problemen etc.. Nu heb ik verplicht een andere dokter gekregen een vrouwelijke en nu in een keer moet alles anders zo had ze in het begin gelijk de temazepam verlaagd van 40 naar 20 zonder overleg of reden en nu doet ze in een keer heel moeilijk nu moet ik verplicht een afspraak hebben met een of andere ggz medewerker die ook op de praktijk werkt enzo en doet ze alles om er maar onderuit te komen om mij maar medicijnen te geven. Overgens begin ik binnekort een nieuwe behandeling bij een andere instelling en heb daar woensdag gesprek maar goed eer die mij medicijnen willen voorschrijven is het een maand verder man man waarvoor betaal nog ziekefonds als dokters je op vandaag nog niet meer willen helpen. Zoviac"