Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Om nog eens even de topic te heropenen: Vandaag de test gedaan, ben naar de apotheek geweest en daar een aantal doosjes Rinomar Pseudo-Ephedrinum 60mg. De apotheker zij er wel bij dat je het best niet savond's neemt want dan kan je er niet van slapen. Ik heb nu rond de 600mg, en ik krijg m'n ogen nog amper open. kortom ik krijg benzo achting effect van efedrine, mat dat verschil dat hoe moe ik ook ben niet kan stoppen met werken (grafische vormgever) Kan iemand, of iemand die er ook ervaring mee heeft me wat meer uitleg geven, en misschien ook eens brainstormen waarom ik er zo moe van wordt. Alvast bedank."
"Hoi, ik heb heel lang geleden speed gebruikt, xtc nog nooit en ritaline ook nog niet. Ik heb hier wel 1 lijn speed liggen, ma die hou ik voor op een beter moment Vroeger ook eens stackers gehad, daar werd ik pas opgefokt van, en van benzo's rustig maar euforisch. dus het kan volgens mij niet zijn dat ik adhd heb, of worden adhders soms wel rustig van benzo's? oh ja , en van opiaten word ik echt niet lam, ik kan er niet van slapen omdat ik me zo goed voel op die moment denk ik."
"goh, is wel lang geleden, zat toen op school, ik was voor een keer heell erg geïnteresseerd in wat de leerkracht te zeggen had, en ik kon in de praktijklessen maar niets stoppen, had toen beeldhouwen in marmer, zware klus. werd praterig, maar opgefokt niet echt nee. misschien ook te weinig genomen. Heb nu net 10 min geleden een half lijntje gedaan om is te testen. voel niks eigelijk. Maar ik denk niet dat ik adhd heb hoor, kben echt een heel rustige jongen. Ohja klein vraagje, kan ik derest van die speed slikken, ik krijg het amper door m'n neus gejaagd. En wat is een bommetje? Sorry voor het zo off-topic te gaan he."
"pfff ik ga die speed en efedrine laten voor wat het is, het werkt gewoon niet bij mij, ik weet het vreemd maar toch."
"-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit. -Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand -Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor. En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft"
"Dat doe ik nooit een zuipen en mdma combo. Je verliest zoizo al teveel vocht, dus water lijkt me het beste En op de mdma kan je zelfs van een simpel glas water genieten"
"Ik lees hier nogal wat tegenstrijdigheden.... Krijg je van rilatine/ritalin nu WEL of GEEN speed achtige kater??? Zo ja dan hoeft het voor mij niet, ik heb geen zin om een week depressief en angstig rond te lopen. Onlangs had ik na 10 jaar nog eens een lijntje gesnoven, NOOIT meer!!!"
"Bedoel je dan je slap voelen en moe, of echt tot huilens toe depressief?"
"Maar van speed had jij bv geen depressief gevoel?"
"Kunnen we dan stellen dat efedrine een caffeïne achtig effect heeft? Of is het veel heftiger?"