Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb het 1x van maandag ochtend tot vrijdag avond (107 uur) vol gehouden (op pep en 4fa). Eens maar nooit meer. Heb het als volgt ervaren: -dag 1, vermoeide ogen, beetje duf in hoofd. -dag 2, waarnemingen op grote afstand of bij gering licht vervormen soms, constant vergeten wat je doet, veel doelloos staren. dag 3, Eerste tekenen van paranoia, idee dat mensen over je praten/naar je kijken, verstoord evenwicht, lichaam heeft moeite op temperatuur te blijven. dag 4, achtervolgingswaan, vertrouwensproblemen, hersencapaciteit nihil, lichaam trilt sterk, leeft praktisch in je eigen fantasie wereld die je als levensecht beschouwd. Mocht je de ambitie hebben zo lang wakker te blijven, wat ik sterk afraad, moet je sterk in je schoenen staan. Mijn redding is geweest mezelf te isoleren, af te sluiten van alle impulsen en blijf liggen tot ik minimaal een paar uur echt geslapen hebt. Het lijkt er op dat hoe meer herseninpulsen je krijgt hoe sneller je de controle verliest. Doe je dit niet beland je zeer waarschijnlijk in een psychose, je zit in je compleet eigen wereld die jij als de realiteit beschouwt en iedereen die anders beweert hoort bij het complot. Heb het zelf 1x gehad, maar had de mazzel dat ik er na enkele uren weer uit was. Ik heb het bij diverse andere mensen die varierend 2 tot 5 dagen wakker waren mee gemaakt dat zij ook in een psychose belanden. Meest bizarre dingen gezien, van het bedreigen van de eigen vrienden met een mes tot het na 2 dagen na een politiezoektoch terug gevonden schuilend onder struiken. Heb voor mezelf de grens op 48 uur gesteld, daarboven verlies je vroeg of laat de controle."