Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zal me eerst even voorstellen , ik ben A. en ik ben 15 jaar oud, weeg 50 kg ,en heb voor de eerste keer xtc gebruikt samen met mijn vriend , we hebben allebei een halfje genomen en de dealer zei dat hij het heeft laten testen op 180 mg MDMA, hij heeft eerder wel eens 1 x ervaring gehad met xtc ik nog nooit. Ik en mijn vriend besloten het op een warme dag te nemen en naar de strand te gaan , dus gwn te nemen als we gaan chillen en niet specifiek naar een feest ofso., dat vond ik ook een goede plan dus zo gezegd zo gedaan , ik had een rode defqon pil gehaald van 180mg en die hebben we percies door de helft gedaan, we nemen allebei een halfje in dus , maar me vriend kauwt hem en ik slik hem in een keer door ivm de vieze smaak . Even later begint mijn vriend hem al te voelen enso , maar ik voel nog niks , en dat is zoo ook de hele tijd doorgegaan , ik heb niks gevoeld ! , zouden jullie misschien weten waardoor dit komt , te weinig , betere tolerantie ? en ik heb ook nog ADHD , maar ik gebruik geen medicijnen , heel afentoe ritalin voor een toets ofso , maar verder nooit."