Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"missWappie zei: Wat is jullie ervaring (of de verhalen die je van anderen hebt gehoord) wat betreft het kopen van drugs als vrouw zijnde? Als je als vrouw een coke dealer (die je niet zo goed kent) appt en snachts in je eentje achterin hun auto stapt om geld& drugs uit te wisselen? Zijn dealers over t algemeen geëmancipeerd en zien ze een meisje/vrouw gewoon als een volwaardige klant? Als een stoere vrouw? Of juist als een naïef persoon of wanhopig? Of heb ervaringen dat dealers hopen dat je wel in natura wilt betalen ofzo? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen mile: Klik om te vergroten... nou ik ben ook een vrouw.. en mijn dealer is gewoon vet chill met me.. en hij komt t brengen"