Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Erg leuk om te lezen! Jammer dat je filmpje van de muziek om 12 u het niet doet.. Ik ga dit jaar zelf voor het eerst naar de freaqshow en gaan we ook xtc nemen, dat word dan mijn 2e x gebruik.. Wat hebben je ouders verder eigenlijk gezegt toen ze er achter zijn gekomen? Ik hoop dat ik je toch nog een x je filmpje kan zien"