Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haay, Ik heb een paar x XTC gebruikt maar de laatste keer niet zo'n goeie ervaring gehad. Nu durf ik het niet meer te slikken en zelfs als ik alcohol drink dat ik een beetje in die space trugval (alleen als het rustig om me heen is) en van een blowtje word ik ook al helemaal gek. Nou ga ik naar Qlimax en wil toch wat gebruiken, dus pep leek mij het beste. Nou wou ik weten ga je alleen strak staan of dat je er ook van ga spacen ?"
"Fool zei: Lijkt me een heel slecht plan om weer drugs te gaan gebruiken, je zou er behoorlijk paranoide van kunnen worden. Klik om te vergroten... Ook als ik van pep niet ga spacen denk je? Het is de space waar ik bang van ben geworden als ik me anders ga voelen zeg maar"