Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik zal me even voorstellen voordat ik gelijk zo direct ben haha. ik ben 20 jaar en gebruik nu ca. 1 jaar xtc , verder 1 maal paddos (zieke ervaring, maar ook maar voor 1x leuk), en lsd (research chemical variant, maar te weinig dus merkte het niet zo goed) gebruikt, maar voornamelijk alcohol in het weekend . ik vroeg mij af of de hoeveelheid van 3 a 4 pillen (van ca. 8 a 10 uur) , mijn dealer zegt dat ze 180mg bevatten maar heb ze verder nooit laten testen"
"Fenrir zei: Deze zin betekent niets. Speculeren over soort/hoeveelheid drugs mag hier niet. Waarom laat je je shit niet gewoon testen? MDMA duurt maar zo'n vier, vijf uur. "ik zal me even voorstellen voordat ik gelijk zo direct ben haha" *stelt zich niet voor* Klik om te vergroten... sorry hoor, voorstellen op een drugs forum lijkt mij laten weten wat je hebt gebruikt ; van 8 a 10 uur bedoelde ik het feest mee maar over mezelf, werkt 40 uur per week in de sales, hou van lekkere technofeestjes, heb in een lang verleden gewerkt als dj en in een kort verleden als lj en verder weet ik niet zo goed wat ik moet vertellen. ik had het de eerste keer zeker moeten testen maar ik gebruik daarna elke keer precies hetzelfde dus buiten de exacte mg weten heb ik er verder niet veel baat bij"
"Ontdekkingsreiziger zei: Een normale dosis is 1mg per kg lichaamsgewicht, een hoge dosis is 1,5-2 mg per kg lichaamsgewicht. Als je hoger gaat, dan zal xtc in het vervolg waarschijnlijk nooit meer zo leuk zijn als de afgelopen keren. Klik om te vergroten... ik ben 1.82 en weeg ca. 85kg, ik ben nog nooit in een bad trip beland, wel dat ik lichtelijk begon te hallucineren , dus dan weet je gelijk dat je op het randje zit. maar aan de andere kant als ik minder gebruik voel ik vrij weinig, daarnaast duurt het bij mij vrij lang voordat ik het voel ,kan soms wel tot drie kwartier duren voordat ik het begin te voelen en 1,5 uur voordat ik er echt goed in zit"
"De Dunne zei: Dit is een normale nwerktijd hoor voor xtc/mdma. Als je weinig of niks hebt gegeten kan het sneller dan 3 kwartier en als je pas of veel hebt gegeten kan het wel 1,5 uur duren tot je überhaupt iets voelt. Het geeft toch niet als het eventjes duurt? Klik om te vergroten... nee hoor, heb alleen het gevoel dat ik er goed tegen kan, maar dat heb ik ook met alchohol, wiet kan ik echter dan weer vrij slecht tegen."
"De Dunne zei: Sorry had bericht nog uitgebreid hierboven. Klik om te vergroten... haha yes, niet in red het ook , ik deel het meestal op in 6x halfje per ander half uur en dat werkt voor mij prima, had alleen toen ik dat laatst tegen andere vrienden vertel dat ze het heel veel vonden daarom vraag ik het hier. allen aangezien ik de sterkte niet precies weet is het natuurlijk appels met peren vergelijken . het rare is dat als ik x doe dat ik voordat het is ingewerkt zeer veel moet poepen (na ca een half uur) en dat ik dan mijn volledig avondeten er weer uit werk . maar ik eet altijd goed, drink goed en bereid me mentaal goed van te voren. overigens afgezien van de 1e keer heb ik nooit echt een kater, hooguit een klein dipje"
"holy shit, ik heb een keer een lsd analoog gebruikt maar dat was zo veel lichter en anders. alhoewel ik me wel wat bij de kater van jouw kan voorstellen aangezien ik vorige week ook dik 400 euro (boete) en extreem boze moeder, vriendin en ouders van een vriendin rijker ben geworden en mij er ook wat van kon herrinderen"
"verwondering zei: Oei, wat heb jij dan uitgevreten? Wil je erover praten? Klik om te vergroten... het was op de verjaardag van een goede vriendin, buiten in een tent in de achtertuin van haar ouders (die ik voor de eerste keer zag) de avond begon allemaal leuk en aardig rond een uur of 9 met een paar pilsjes. tot een uur of 1 ik een stuk of 6 shotjes klokte en vanaf daar ben ik vrijwel alles kwijt, maar ik zal zeggen wat ik terug heb gehoord van vrienden en politie. ik heb na die shotjes in mijn eentje nog een volle fles cocos likeur weggewerkt door slecht te zijn in beerpong (daar ging het waarshijnlijk fout) vervolgens mijn jas proberen te zoeken omdat ik met een vriend naar de stad zou gaan, daar kon ik mijn jas niet vinden dus probeerde ik zijn jas en die van zijn vriendin te stelen, die hebben mij tegengehouden en meehelpen zoeken naar mijn eigen jas. toen op een gegeven moment het zal denk ik rond kwart voor 2/2 uur zijn geweest, uit het niet weggerend van de kapstok over het hek van de buren heen gesprongen (vandaar dat mijn broek volledig gescheurd was. bij alle 3 de buren rondom vervolgens in de tuinen gelopen, op de deuren gebonkd en bij 1 ook nog gescheten in de tuin (ja wtf, als ik hieraan denk denk ik echt dat ik een achterlijk gladiool was maar ach ik weet er mischien wel gelukkig niks meer van af). de buren hebben vervolgens 112 gebeld omdat ze dachten dat ik een inbreker was, vervolgens kwamen er 4 grote agenten om mij in te rekenen. ze merkten al snel dat ik geen inbreker was en die aanklacht was uiteindelijk ook komen te vervallen. vervolgens brachten ze mij naar het huis van mijn moeder (die daar om grofweg kwart voor 3 niet blij mee was dat er toen door de politie werd aangebeld en dan druk ik dit nog licht uit). het leukste kwam nog, ik moest de volgende dag mijn fiets bij haar ouders op halen, heb mijzelf nog nooit eerder zo er geschaamd."
"Roze olifant zei: Hahaha gast. Dit was ongetwijfeld een heel erg nare ervaring, en hopelijk niet voor herhaling vatbaar, maar ik heb echt smakelijk gelachen. Drank maakt meer kapot dan je lief is... Klik om te vergroten... ik kon er zelf begrijpelijk gezien niet om lachen, alhoewel ik er nu wel over denk van achja. heb vaak veel gedronken maar nooit zoiets geks meegemaakt en drugs is ook niet veel beter, dus dan maar zoals mijn moeder altijd zei: alles met mate!"