Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ikbeneenbeginner zei: Beste leden van het forum dit weekend ga ik voor het eerst speed gebruiken. kan niet wachten en ben er behoorlijk benieuwd naar maar 1 probleempje... Ik heb al veel research gedaan en kom bijna overal tegen dat slapeloosheid optreedt bij speed. Aangezien ik al zelf een 'slechte slaper ben', dus altijd heel laat slaap..Bijvoorbeeld nu weet ik bijna 100% dat ik ook slapeloos zal zijn na speed gebruik. Nu las ik op sommige sites dat mensen bijvoorbeeld alcohol drinken na een avondje speed. Graag zou ik ook alcohol willen gebruiken, maar het probleem is dat ik niet vaak drink en als ik drink niet veel kan drinken anders ga ik kotsen (mijn keel prikt snel omdat ik alcohol niet gewend ben) Nu heb ik toch een aantal vraagjes; Als ik speed op heb en ik drink, kan ik dan meer drinken? Dus merk ik niks van dat geprikkel? Is het beter om alcohol te drinken, of een joint te roken na speed gebruik? Werkt het uberhaupt wel? Zo ja, heb ik dan een chille slaap of word ik na een paar uur wakker? Andere middelen dan alcohol of wiet hoeven jullie mij niet aan te raden omdat ik er simpelweg niet aan kan komen, ik heb geen contacten voor allerlei medische middelen en bestellen doe ik niet aan. Dus voor mij bestaat alleen de optie alcohol of wiet Ik weet dat de combinaties heel slecht zijn maar dit is eenmalig want normaal gebruik ik 1x xtc per 3 weken en daar ga ik wel gewoon van slapen, ik wil alleen effe een keer de ervaring hebben gehad van Speed. dankjewel! Klik om te vergroten... luister ik vind dat als je speed gebruikt dat je er beter bij kan drinken, de meeste speed gebruikers + ik doen t, je word er relaxter van en als je speed op heb kan je niet dronken worden dus je gaat niet de vloer onder kotsen, juist als ik te dronken ben wil ik een nakkie speed om nuchter te worden dus komt goed, en als je wil slapen, een borrel en een dikke joint, + wat eten, t beste een stuk fruit en t probleem is opgelost, bij speed altijd goed blijven eten, anders voelt t alsof je dood gaat!"
"mooi verwoord indd, om mij heen word al jaren lang speed gebruikt, zelf doe ik t sinds een jaar en eerst liep t gigantisch uit de hand, was ook heel veel afgevallen en omdat ik depressief was door het overlijden van mijn moeder, dacht ik dat het mij hielp om mijn leven op te pakken, opzich is het heerlijk spul, maar idd verslavender dan je denkt en veel slechter dan je denkt. ik doe t nu nog alleen op feestjes of als ik te veel heb gedronken. maar als je t gaat gebruiken om energie te krijgen zoals ik eerst deed om af te wassen, werken of anderen redenen, daar moet je mee oppassen alles gaat heel makkelijk met pep maar uiteindelijk schiet je er niks mee op en is t alleen chill als party drug"
"hey vroeger nam ik heel veel xtc, toen ik t voor de eerste x had gedaan, bleef ik door gaan tot ik 5 gele sterke pillen ophad en bloed op mn beste vriend en mn broer zn gezicht zag, als je sterke mdma pillen heb is t mogelijk om er in te blijven hangen, ik ben nog zeker 2 maanden doorgeflipt geweest door die shit, kwam ook doordat ik er veel bij blowde en snoof, de enigste tip is ff stopppen met alles en niet meer aan denken dat deed ik ook en t werkt perfect, anders kan je in een psygose raken en dat is niet fijn!"